در اوقات فراغت تابستان برگزار می‌شود؛

طرح «خودشناسی و خودپروری» ویژه طلاب غیرایرانی

طرح خودشناسی و خودپروری

مدیر مدرسه علمیه غیرایرانی از برگزاری طرح تابستانه «خودشناسی و خودپروری» ویژه طلاب این مدرسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم فاطمه ضرابی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: از آنجا که بانوان طلبه غیرایرانی در برخی کشورها، امکان استفاده از قرآن کریم و کتب ادعیه را در مکان‌های عمومی ندارند، طرح تربیتی «خودشناسی و خودپروری» از سوی مدرسه علمیه غیرایرانی برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه غیرایرانی اظهار داشت: اجرای این طرح به منظور تقویت بیات و قرائت روان بانوان طلبه غیرایرانی و رشد استعدادهای مفاهیم و تدبر در معارف اسلامی است.

ضرابی افزود: در این طرح، سوره‌های «یس» و «واقعه» و تعدادی از دعاها از کتاب‌های مفاتیح‌الجنان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه پیشنهاد شده که طلاب غیرایرانی می‌توانند یک یا چند مورد را با توجه به نیاز خود، انتخاب و در این طرح شرکت کنند.

وی یادآور شد: زیارت عاشورا، دعای علقمه، دعای توسل، دعای کمیل، دعای سمات، خطبه 31 نهج‌البلاغه و دعاهایی از صحیفه سجادیه از جمله ادعیه پیشنهادی در این طرح هستند که طلاب همراه با ترجمه و تدبر در آیات و فرازهای دعاها، به حفظ هر یک از این موارد می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه غیرایرانی، مهلت شرکت در این طرح را تا 4 مردادماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به دفتر تربیتی فرهنگی مدرسه علمیه غیرایرانی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32112347 تماس بگیرند.

ضرابی تصریح کرد: بانوان طلبه در اوایل سال تحصیلی، محفوظات خود را تحویل داده و در پایان، برگزیدگان این طرح تجلیل می‌شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱