از سوی اداره امور مبلغان؛

دوره دانش افزایی «مهدویت و گام دوم» ویژه مبلغان جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

دوره مهدویت و گام دوم انقلاب

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره دانش افزایی «مهدویت و گام دوم» ویژه مبلغان این مجموعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره «مهدویت و گام دوم» پس از چندین جلسه کارشناسی با توجه به نیاز مبلغان و بر اساس تعامل با مرکز تخصصی مهدویت به مرحله اجرا درآمد.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره در دو سطح دوره آشنایی با مباحث تخصصی مهدویت و دوره تخصصی گام دوم انقلاب و مهدویت برنامه ریزی و در مجموع بیش از 50 نفر در این دوره ها ثبت نام کردند، اما به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم وجود مهد کودک و غیره، 17 نفر در این دوره شرکت کردند.

بهرامی با بیان اینکه کلاس های این دوره به صورت حضوری و با رعایت موارد پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: این دوره در 15 جلسه به صورت کارگاهی و با حضور اساتید مجرب مرکز تخصصی مهدویت تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این دوره شرکت کنندگان با موضوعات آسیب شناسی مباحث مهدویت، انتظار و وظایف منتظران، علائم و شرایط ظهور، تاریخ عصر غیبت و ولایت فقه، رجعت، فرق انحرافی مهدویت، مهدی ستیزان و حکومت مهدوی آشنا شدند.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام، از دیگر موضوعات این دروه را مهدویت و فرهنگ انتظار، چشم انداز جامعه منتظر و زمینه ساز، آسیب ها و موانع تحقق جامعه منتظر در گام دوم انقلاب، ابعاد مختلف بیانیه گام دوم با توجه به تحقق تمدن نوین اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در تحقق ظهور برشمرد.

بهرامی یادآور شد: با توجه به عدم حضور برخی ثبت نام کنندگان، فایل صوتی و مطالب اساتید این دوره در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱