اعلام نتایج مسابقه بزرگ خطبه فدکیه/ حضور چشمگیر بانوان طلبه در این مسابقه

مسابقه فدکیه

آیین اختتامیه مسابقه سراسری خطبه فدکیه حضرت زهرا علیهاالسلام با حضور آیت‌الله اعرافی برگزار شد و 440 نفر از شرکت کنندگان به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه مسابقه سراسری خطبه حضرت زهرا(س) روز شنبه (29 تیر) در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

در این مراسم با حضور آیت الله اعرافی و جمعی از مدیران مراکز همکار، برخی از منتخبین مسابقه تجلیل نمادین شدند.

مسابقه غیرحضوری خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به همت اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه و مشارکت نهادهای حوزوی از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد و بیش از ۱۵ هزار طلبه و خانواده ایشان برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کردند.

این مسابقه بعد از وقفه چندماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شد، بطوریکه بیش از ۴ هزار متسابق در این دوره حضور داشتند و ۴۵۶ نفر از آنان به امتیاز بالا و چشمگیری دست پیدا کردند.

در این بین ۸۲ نفر امتیاز کامل مسابقه و ۱۶۵نفر امتیاز ۹۰به بالا را به خود اختصاص دادند.

با توجه به حمایت مراجع معظم تقلید تا پیش از این قرار بود از ۱۳۵ نفر از برگزیدگان تقدیر شود که با حمایت ایشان به ۲۷۰ نفر و در نهایت و با حمایت مراجع معظم تقلید به ۴۴۰ نفر افزایش پیدا کرد.

اسامی برندگان مسابقه خطبه حضرت زهرا(س) از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه اعلام شد و افراد شرکت کننده در مسابقه می‌توانند با مراجعه به لینک  از طریق کد ملی و یا شماره پاسپورت از جوایز خود مطلع شوند.

طبق اعلام معاونت تهذیب حوزه های علمیه برای برندگان پیامک ارسال خواهد شد و نحوه دریافت جوایز به آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، حضور خواهران به ویژه بانوان طلبه در این مسابقه چشمگیر و تعداد شرکت کنندگان خانم در این مسابقه بیش از برادران بود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱