مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

تمدید مهلت ثبت نام در طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری شهید مطهری(ره)

طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری شهید مطهری

سیده ربابه داودالموسوی از تمدید ثبت نام بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری(ره) تا 10 مرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر به تمدید مهلت ثبت نام در طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری، دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری (ره) برکات بسیاری دارد و با توجه به استقبال و درخواست خواهران طلبه با توجه به پیش رو بودن زمان امتحانات طلاب زمان ثبت نام تا 10 مرداد تمدید شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در دیدار علما و روحانیون در سال ۱۳۸۳ بر لزوم مطالعه آثار شهید مطهری(ره)، «من لازم مى‌دانم و بارها هم این نکته را گفته‌ام که همه‌ى طلاب و همه‌ى اهل منبر، یک دور آثار آقاى مطهرى‌ را بخوانند. مرحوم شهید مطهرى‌ رضوان‌اللّه‌علیه گرایش سلوکى و معنوى هم داشت؛ .... در آثار ایشان این رشحه‌ى معنوى، توحیدى و سلوک کاملًا مشهود است. یکى از کارهاى لازم در حوزه‌ها مطالعه‌ى آثار ایشان است. جوانان عزیز ما باید با آثار شهید مطهرى‌ آشنا شوند. اگر بنده مى‌خواستم برنامه‌ى حوزه‌ى علمیه‌ى قم را بنویسم، بلاشک یکى از مواد برنامه را این مى‌گذاشتم که کتابهاى آقاى مطهرى‌ خوانده شود، خلاصه‌نویسى شود و امتحان داده شود ..... مبنا را تفکرات شهید مطهرى بگذارید و کارهاى بعدى را روى آن بنا کنید» و بیان اهمیت ضرورت شرکت طلاب در  این طرح گفت: زمان و نحوه ثبت نام در این طرح، تا 10 مرداد است و طلاب می‌توانند از طریق مراجعه به سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام، سامانه‌ها، سامانه فرهنگی به نشانی https://farhangi.jz.ac.ir  ثبت نام کنند.

سیده ربابه داودالموسوی گفت: جهت آشنایی کامل علاقه‌مندان به شرکت در این طرح مطالعاتی، طلاب قبل از ثبت نام، طرح ذیل را مطالعه کرده و پس از ثبت نام در جلسه توجیهی طرح مطالعاتی شهید مطهری که به صورت آنلاین برگزار می شود، شرکت کنند.

ایشان در پایان ضمن بیان این نکته که بانوان طلبه ساکن استان قم می‌توانند هنگام ثبت نام، شیوه دریافت کتاب به صورت امانی یا خرید را مشخص کنند، اظهار داشت: راه‌های ارتباطی ما با شما جهت دریافت پیشنهادات، انتقادات، طرح، ایده و غیره از طریق ارتباط با شناسه@shajarah   و یا تماس با شماره ۳۲۱۱۲۰۶۳ – ۰۲۵ امکان پذیر است.

دانلود طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری شیهد مطهری (ره)

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱