معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا (س) خبر داد:

آغاز فراخوان عضویت طلاب جامعه الزهرا(س) در انجمن‌های علمی فرهنگی

انجمن های علمی فرهنگی

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از آغاز فراخوان عضویت طلاب جامعه الزهرا(س) در انجمن‌های علمی فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز چهارشنبه با اشاره به آغاز فعالیت های انجمن علمی فرهنگی طلاب در سال جاری، عنوان کرد: انجمن‌های علمی فرهنگی، تشکل‌های خودجوش و جهادی طلاب هستند که اهداف فرهنگی از جمله پرورش استعدادها و توانمندسازی طلاب در زمینه های فرهنگی تبلیغی را دنبال می کنند و فرصتی برای پیاده سازی آموخته‌ها در قالب کار گروهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو به بیانات رهبر معظم انقلاب حفظه الله در تاریخ اول اردیبهشت سال 95 اشاره کرد که فرمودند: «انجمن‌ها کاری کنند که مخاطبان بسیاری پیدا کنند، سطح وسیعی از مخاطبان را پیدا کنند و روی آنها اثرگذار باشند و آن اثر عبارت باشد از همین که گفتیم، یعنی تشکیل هویّت و شخصیّت جوان اسلامی، آن‌چنان‌که جمهوری اسلامی می‌طلبد».

وی افزود: با توجه به عنایت ویژه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در شکل‌گیری انجمن‌های علمی فرهنگی و لزوم فعالیت طلاب در زمینه‌های فرهنگی، بانوان طلبه جاری توانمند و خلاق حضوری اعم از ایرانی و بین‌الملل و همچنین طلاب محصل در بخش غیرحضوری و مجازی ساکن قم که مایل به فعالیت در انجمن‌های علمی فرهنگی هستند، می‌توانند برای عضویت در این انجمن‌ها اقدام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: علاقه‌مندان جهت عضویت در انجمن‌های علمی فرهنگی تا پایان خرداد 1399 فرصت دارند تا از طریق ورود به سامانه فرهنگی در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://farhangi.jz.ac.ir و مطالعه اطلاعات تکمیلی درج شده در سامانه، اقدام به ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی جهت اعلام فراخوان انجمن‌های استانی ویژه بانوان طلبه غیرحضوری، مجازی و دانش‌آموختگان سایر استان‌ها در دست اقدام است.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱