اعلام شرایط جدید معافیت از آزمون ورودی سطح ۲ و 3 جامعه الزهرا(س)

آزمون ورودی

شرایط جدید معافیت از آزمون ورودی سطح ۲ و 3 داوطلبان تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره سنجش و پذیرش این مؤسسه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزشی جامعه الزهرا علیهاالسلام طی اطلاعیه شرایط جدید معافیت از آزمون سطح 2 و 3 را به داوطلبان اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع داوطلبان آزمون ورودی سال تحصیلی 1400-1399 در مقطع سطح 2 و 3 می رساند افرادی که دارای یکی از ویژگی‌های ذیل باشند از آزمون معاف هستند:

الف) آزمون سطح 2

1. دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر با معدل 18 و بیشتر (در صورتی که آخرین مدرک تحصیلی آنها با معدل 18 و بیشتر باشد).

تبصره: دارندگان مدرک پیش دانشگاهی می توانند بر اساس معدل کل مدرک دیپلم خود از شرط معافیت استفاده کنند. اما مبنای معافیت داوطلبان مقاطع بالاتر، مدرکی است که برای پذیرش به جامعه الزهرا علیهاالسلام ارائه نموده‌اند.

2. دانش آموزان سال دوازدهم دبیرستان و هنرستان که معدل کل سال یازدهم آنها 18 و بالاتر باشد.

3. داوطلبان در حال تحصیل در سال آخر مقطع کاردانی، کارشناسی یا کارشناسی ارشد که معدل آخرین نیمسال تحصیلی گذرانده آنها 18 و بیشتر باشد.

ب) آزمون سطح 3: دارندگان مدرک سطح 2 با معدل کل 18 و بالاتر در صورت دارا بودن شرط ذیل:

فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام: بیش از 4 سال از زمان فارغ التحصیلی آنها نگذشته باشد. بر این اساس، تاریخ فارغ التحصیلی آنها باید سال 1394 یا بعد از آن باشد.

فارغ التحصیلان مدارس دارای مجوز از مرکز مدیریت خواهران (مراکز مدیریت قم و خراسان): بیش از 2 سال از زمان فارغ التحصیلی آنها نگذشته باشد. بر این اساس، تاریخ فارغ التحصیلی آنها باید سال 1396 یا بعد از آن باشد.

شیوه ثبت درخواست معافیت:

1.  سطح 2: داوطلبانی که دارای یکی از شرایط بالا باشند، لازم است حداکثر تا ساعت 24 روز پنج شنبه، 22 خرداد 1399، کد ملی خود را به شماره 50001251 یا در پاسخ به پیامک دریافتی از سرشماره 3000 پیامک نمایند. با توجه به پیش بینی صورت گرفته، مصاحبه آن دسته از داوطلبان سطح 2 که شرایط معافیت را دارا باشند در هفته سوم و چهارم خرداد ماه انجام خواهد شد.

بعد از بررسی پیامک‌های دریافتی، پیامکی حاوی زمان ثبت نام در سامانه مصاحبه برای داوطلبان معاف از آزمون سطح 2 ارسال خواهد شد. این داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت نام مصاحبه نسبت به انتخاب ساعت و روز مصاحبه (در بازه زمانی مذکور) و تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک خواسته شده اقدام نماید و در تاریخ تعیین شده با رعایت نکات بهداشتی برای مصاحبه در جامعه الزهرا علیهاالسلام حاضر شود.

2. سطح 3: داوطلبانی که دارای یکی از شرایط بالا باشند، لازم است حداکثر تا ساعت 24 روز پنج شنبه، 29 خرداد 1399، کد ملی خود را به شماره 50001251 یا در پاسخ به پیامک دریافتی از سرشماره 3000 پیامک نمایند. زمان مصاحبه داوطلبان معاف از آزمون سطح 3 نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

شایان ذکر است تمامی داوطلبان لازم است، علاوه بر ارسال تصویر مدارک خواسته شده در سامانه، اصل مدارک مُثبت معافیت خود را بر اساس دفترچه راهنمای ذیل در روز مصاحبه ارائه نمایند؛ در غیر این صورت امکان انجام مصاحبه وجود نخواهد داشت.

یادآوری: شرایط قبلی معافیت مندرج در دفترچه راهنمای آزمون به قوت خود باقی است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به دفترچه راهنمای آزمون سطح مورد نظر مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنید.

گفتنی است؛آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه مقاطع تحصیلی ۳۰ خرداد ۹۹ به صورت برخط برگزار می‌شود.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱