تغییر رویکرد فصلنامه نامه جامعه به «تفسیر و علوم قرآن»

نامه جامعه

فصلنامه علمی ـ تخصصی معارف اسلامی نامه جامعه پس از انتشار 130 شماره به فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» با رویکرد تخصصی «تفسیر و علوم قرآن» تغییر نام یافت.

به گزارش روابط عمومی، فصلنامه علمی – تخصصی معارف اسلامی نامه جامعه به صاحب امتیازی جامعه الزهرا علیهاالسلام پس از انتشار 130 شماره در حوزه‌های «تفسیر و علوم قرآن و حدیث»، «فقه و حقوق»، «سیره و تاریخ»، «اخلاق و تربیت»، «فلسفه، کلام و عرفان» در نظر دارد در شماره‌های آتی با عنوان جدید فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» و با رویکرد تخصصی «تفسیر و علوم قرآن» به فعالیت خود ادامه دهد.

فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» اول اردیبهشت سال جاری در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شد.

این نشریه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی دانش‌آموختگان و پژوهشگران عرصه «تفسیر و علوم قرآنی»، گام مؤثری در ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی در این حوزه بردارد.

برهمین اساس، فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» پذيرای مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسير و علوم قرآن است.

این نشریه به مدیر مسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی و سردبیری سرکار خانم فریده پیشوایی فعالیت می‌کند، همچنین اعضای هیئت تحریریه این نشریه را خانم ها ریحانه حقانی، مریم اسماعیلی، طلعت حسنی بافرانی، بی بی سادات رضی بهابادی، حمیده عبدالهی علی بیک و آقایان علیرضا اسعدی، سید علی حسینی زاده و رمضان محمدی تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ فصلنامه معارف اسلامی نامه جامعه به صاحب امتیازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از سال 1383 با رویکرد فرهنگی- اجتماعی با انتشار 111 شماره فعالیت داشته و از زمستان سال 1393 با موافقت کمیسیون نشریات وزارت ارشاد و کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره شناسه 16481/93 به جمع نشریات علمی ـ تخصصی در موضوع معارف اسلامی پیوست.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱