با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در جامعه الزهرا(س)

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی ویژه عرضه محصولات تولیدی بانوان طلبه صبح امروز در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اففتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از هفتاد نفر از خواهران طلبه در 54 غرفه محصولات تولیدی خود شامل صنایع دستی و هنری، وسائل تزئینی، لباس و انواع خوراکی‌های محلی را در معرض دید و فروش قرار می‌دهند.

مدیر جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از این نمایشگاه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به این که مساله اقتصاد، امروز از یک بعد طبیعی زندگی خارج شده و به عرصه ای برای یک جنگ تمام عیار در صحنه بین الملل تبدیل شده است، گفت: استکبار جهانی با حربه اقتصاد در ابعاد مختلفش به جنگ ملت هایی می آید که ادعای استقلال سیاسی دارند.

وی افزود: یکی از شعارهای اصلی ما در انقلاب اسلامی «استقلال، آزاد ی، جمهوری اسلامی» بود که یکی از ابعاد این استقلال، بعد اقتصادی آن است و این استقلال محقق نخواهد شد مگر اینکه همه ملت باور کنند که باید در این عرصه، فداکارانه حضور یابند و هر کس در تقویت تولید، تولیدگران و محصولات داخلی نقش خود را ایفا کند. اگر همه ملت این احساس را داشته باشند اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قطعا محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ادامه داد: من خوشحالم از اینکه می بینم طلاب ما با همه گرفتاری‌ها و مسایل سنگینی که در عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ دارند، گوشه ای از زمانشان را به فعالیت‌های اقتصادی اختصاص داده اند تا در این زمینه نیز فعال باشند.

وی خاطر نشان کرد: نکته ای که برای من زیبا بود احساس مسوولیتی است که در خانواده‌ها مشاهده کردم؛ اینکه این خواهران احساس می کنند باید در به دوش کشیدن بار سنگین تامین هزینه های زندگی با همسرشان همراهی کنند و در ایجاد آنچه که رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی بیان کردند به میدان آمده اند، مساله جالب و قابل تقدیری است.

گفتنی است، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی تا 25 اسفندماه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 17 در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱