تا 10 تیرماه؛

مهلت ثبت نام دوره تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» تمدید شد

نقد سلفیه - Copy

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از تمدید مهلت ثبت نام نخستین دوره تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» تا 10 تیرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اعلام تمدید مهلت ثبت نام نخستین دوره تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» ویژه طلاب سطح سه و چهار، عنوان کرد: اولین دوره نیمه‌حضوری تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: در این دوره، بانوان طلبه با مبانی فکری و باورهای غلط گروه‌های سلفی به ویژه وهابیّت آشنا و در پاسخگویی به سؤالات و شبهات در حوزه مبانی فکری گروه های سلفی توانمند می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، تبیین معارف اسلامی با نگاه تقریب مذاهب اسلامی و نقد باورهای سلفیه را از دیگر اهداف برگزاری این دوره برشمرد و افزود: این دوره تحت اشراف حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان رییس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره به صورت نیمه‌حضوری برگزار می‌شود، گفت: طلاب و مبلغان فعالی که دارای مدرک سطح سه حوزه هستند و فرصت کافی برای مطالعه و پژوهش دارند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین قبولی در مصاحبه را از دیگر شرایط پذیرش در این دوره عنوان کرد و ادامه داد: کتاب «آشنایی با عقائد وهابیان» اثر حضرت آیت الله سبحانی و کتاب «دروس فی العقائد الخاصه بالشیعه الامامیه» اثر دکتر مهدی فرمانیان به عنوان منابع مصاحبه در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 10 تیرماه اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند به سامانه http://tabligh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام‌کنندگان پس از ثبت نام برای مصاحبه دعوت می‌شوند که در صورت قبولی می‌توانند از ۲۰ مردادماه در این دوره شرکت کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱