فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا(س) خبر داد:

فراخوان ثبت نام طلاب در اردوی راهیان نور

راهیان نور 98

خانم احسانی با بیان اینکه راهیان نور، ادامه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و راهکاری مؤثر در مبارزه با جنگ نرم دشمن است، گفت: امسال برنامه اردوی راهیان نور طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام با شعار «مقاومت تا ظهور» و با هدف تأسی به مکتب و مدرسه درس‌آموز شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم احسانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر از برگزاری اردوی راهیان نور در اسفندماه خبر داد و اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد رقم خوردن دو یوم الله شهادت سردار سلیمانی و درهم کوبیده شدن پایگاه نظامی آمریکا در عراق بودیم.

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، تنها راه مقابله با دشمنان اسلام مقاومت است که ما ایستادگی و مقاومت را در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم.

احسانی به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره راهیان نور اشاره کرد که فرمودند: «بحمدالله این حرکت موفّق -که چند سالی است در کشور راه افتاده و روزبه‌روز بحمدالله توسعه پیدا کرده است- یکی از جلوه‌های پاسداشت دوران دفاع مقدّس است....  امروز انگیزه‌هایی وجود دارد از سوی دشمنان این ملّت برای به فراموشی سپردن دوران دفاع مقدّس؛ تلاش می‌کنند برای این کار، که یا آن را به فراموشی بسپرند یا آن را زیر سؤال ببرند یا بدنامش کنند. امروز به‌وسیله قدرتمندانِ دشمنِ ایران برای این کار پول خرج می‌شود برای اینکه آن را به فراموشی بسپرند. کاری که شما دارید می‌کنید، یک مبارزه مردمی عظیمی است در مقابل کاری که دشمن می‌کند».

وی یادآور شد: امسال برنامه اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام با شعار «مقاومت تا ظهور» و با هدف تأسی به مکتب و مدرسه درس‌آموز شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور بسیج از تاریخ 5 تا 9 اسفند برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این اردو از روز 13 تا 15 بهمن به پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

احسانی یادآور شد: با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با بسیجیان فعال و ممتاز درسی و افرادی است که زودتر ثبت نام کنند و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت، قرعه کشی انجام می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱