معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س):

نتایج اولیه مصاحبه پذیرش مبلغان مدارس امین اعلام شد

تربیت مبلغ مدارس امین

حجت‌الاسلام و المسلمین تهرانی از اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه این مبلغان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین تهرانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین، عنوان کرد: در طرح تربیت مبلغ مدارس امین، بیش از 470 نفر از بانوان طلبه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه علمیه خواهران ثبت نام کردند که پس از مصاحبه اولیه، حدود 350 نفر در این طرح پذیرفته شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان در سه اولویت نخست، دوم و سوم قرار گرفتند، افزود: 156 نفر از متقاضیان طرح امین در اولویت نخست انتخاب شدند که می‌توانند از 10 تیرماه به مدت یک ماه در دوره آموزشی تربیت مبلّغ مدارس شرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: پذیرفته شدگان در اولویت نخست از 28 خرداد تا 4 تیرماه جهت ثبت نام می‌توانند به اداره امور مبلغان واقع در طبقه فوقانی مهدکودک جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32112431 تماس بگیرند.

وی یادآور شد: دوره آموزشی پذیرفته شدگان در اولویت دوم و سوم در طول سال تحصیلی 98-97 برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: مبلغان در این دوره با مهارت‌های کار تبلیغی در مدارس با سنین مختلف دانش‌آموزی آشنا می‌شوند و جهت فعالیت و خدمت به دین در مدارس آموزش و پرورش حضور خواهند یافت.

اسامی پذیرفته شدگان اولویت نخست

اسامی پذیرفته شدگان اولویت دوم

اسامی پذیرفته شدگان اولویت سوم

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱