اطلاعیه لغو امتحانات روز دوشنبه/ تعطیلی کارکنان جامعه‌الزهرا از ساعت 12

سردار سلیمانی

امتحانات طلاب در روز دوشنبه به تعویق افتاد و بخش اداری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز از ساعت 12 به منظور شرکت در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سرهنگ شهید شهرود مظفری تعطیل اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد قاسم سلیمانی، دومین اطلاعیه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مبنی بر لغو امتحانات دوره عمومی و تکمیلی و تعطیلی کارکنان این مؤسسه از ساعت 12 روز دوشنبه 16 دی صادر شد.

 در این اطلاعیه آمده است:

«جهت ارج نهادن به مقام شامخ سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمش سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری نیا و دیگر شهدای حادثه تروریستی و امکان حضور طلاب و کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مراسم تشییع ایشان، امتحانات مدارس دوره عمومی روز دوشنبه لغو و در روز سه شنبه 24 دی ماه برگزار می شود. همچنین امتحانات مراکز تخصصی نیز لغو و در زمان دیگری برگزار می شود.

این اطلاعیه می افزاید: تمام بخش های اداری و ستادی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز دوشنبه 16 دی ساعت 12 تعطیل می‌شود».

تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمش سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری نیا و مراسم وداع با این دو شهید والامقام روز دوشنبه 16 دی ساعت 14 در قم برگزار می شود.

مراسم تشییع از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها به سمت مسجد مقدس جمکران در بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱