از سوی اداره کل امور فرهنگی اعلام شد:

ویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت در جامعه‌الزهرا(س)

دهه بصیرت

ویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت از جمله برپایی نمایشگاه، برگزاری نشست بصیرتی، پخش مستندهای روشنگرانه، محتواسازی ویژه اپلیکیشن پژواک از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دهه بصیرت از روز نهم دی که روز حماسه ماندگار و تجلی هوشمندی و بصیرت مردم ایران است، آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه دارد.

دهه بصیرت، آغاز دهه تاریخی و ماندگار تجدید عهد و پیمان ملت همیشه هوشیار در صحنه ایران اسلامی است که با حماسه آفرینی خود دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله را شاد کرد.

معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیها السلام به همت اداره کل امور فرهنگی، ویژه برنامه‌هایی در دهه بصیرت برگزار می‌کند که اولین برنامه این اداره، زمینه سازی حضور طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در تجمع پرشور 9 دی در مدرسه علمیه فیضیه همگام با اقشار مختلف مردم بود.

برپایی بیش از 10 سیر نمایشگاهی با موضوعات بصیرت، نفوذ، فتنه، ولایت فقیه و غیره از دیگر فعالیت‌های این اداره در دهه بصیرت است که این نمایشگاه‌ها در بخش‌های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام برپا و مسابقات فرهنگی از محتواهای نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری نشست های بصیرتی در خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام، برگزاری طرح دوشنبه های بصیرتی، ویژه طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، پخش مستندهای بصیرت افزایی در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام و بیان نکات بصیرتی بین نماز ظهر و عصر در بخش های مختلف ویژه نماز جماعت از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت در جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

در برنامه دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب که هر سال روز 19 دی برگزار می‌شود، جمعی از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام هم حضور خواهند داشت که متعاقبا اعلام می‌شود.

امسال به دلیل همزمانی 19 دی با شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام، دیدار مردم ولایتمدار و انقلابی قم با مقام معظم رهبری روز 18 دی انجام می‌شود.

در طول دهه بصیرت، محتواهای بصیرتی در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به آدرس jz_m.f.t @ در شبکه پیام رسان سروش بارگذاری می‌شود که این محتواها شامل آیات و روایات بصیرت افزایی، بیانات مقام عظمای ولایت، مقالات بصیرتی، عکس پوسترهای بصیرتی، فایل های صوتی _ تصویری بصیرتی، معرفی کتب بصیرت افزایی و غیره هستند.

همچنین محتواهای مختلف بصیرتی به کارشناسان فرهنگی مدارس علمیه و مراکز تخصصی جهت استفاده در کانال های اختصاصی ارائه می‌شود.

محتواسازی ویژه اپلیکیشن پژواک از دیگر برنامه های اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در دهه بصیرت است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱