پایان دوره‌های مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» و «قرآن صاعد»

نهج-صحیفه

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام از پایان دوره‌های مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» در 11 مرحله و «قرآن صاعد» در هشت مرحله ویژه بانوان طلبه این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، از پایان دوره‌های مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» و «قرآن صاعد» برگرفته از صحیفه سجادیه خبر داد.

مدیرکل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: حرکت صحیح یک طلبه باید بر مبنای قرآن و حدیث باشد، چرا که با تدبر در قرآن کریم و احادیث می‌تواند به جایگاه‌های علمی و معنوی مورد نظر دست پیدا کند و در انجام وظایف تدریس، تبلیغ و پاسخگویی به نیازهای دینی جامعه موفق خواهد بود.

طباطبایی تصریح کرد: طلاب و مبلغان حوزه دینی باید نسبت به مطالعه متون حدیثی به عنوان منابع غنی شیعه و فهم آموزه‌های آن، نگاه ویژه داشته باشند.

وی افزود: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام در همین راستا و با هدف انس طلاب با روایات اهل بیت علیهم‌السلام و ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه‌خوانی و صحیفه سجادیه، دوره‌های مطالعاتی متون مذکور را به صورت غیرحضوری ویژه اساتید و طلاب مراکز و مدارس علمیه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار کرد.

مدیر کل امور تربیتی ادامه داد: دوره مطالعاتی «سیری در نهج البلاغه» از مهر 97 آغاز و در 11 مرحله ویژه اساتید و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، همچنین دوره مطالعاتی غیرحضوری «قرآن صاعد» از آبان 97 طی هشت مرحله ویژه بانوان طلبه ارائه شد.

طباطبایی تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی که موفق به ارائه پاسخنامه همه مراحل دوره «سیری در نهج البلاغه» و «صحیفه سجادیه» شده‌اند، می‌توانند پس از دریافت پیامک، با مراجعه به اداره قرآن و حدیث گواهی پایان دوره مطالعاتی خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در صورت عدم ارسال پاسخنامه‌های همه مراحل می‌توانند نسبت به ارسال مراحل باقیمانده اقدام کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱