ثبت‌نام اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود

مرکز خدمات حوزه

بهره‌مندی از تمامی تسهیلات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، منوط به تشکیل پرونده در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و فعال‌سازی کد این مرکز است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ثبت نام اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب حضوری ایرانی و غیرایرانی از ابتدای تیرماه آغاز می شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: طلاب حضوری جامعه‌الزهرا‌ سلام‌الله‌علیها جهت بهره‌مندی از تسهیلات و امکانات مرکز خدمات حوزه باید در سامانه سخا به نشانی https://service.csis.ir/‎ ثبت نام و کد مرکز خدمات حوزه را دریافت کنند.

عرب خزائلی با بیان اینکه کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مدت یک سال فعال است، یادآور شد: طلابی که در سال‌های گذشته، کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را دریافت کردند، هر سال باید این کد را فعال کنند.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی از تمامی تسهیلات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله بن معیشت، هدیه ممتازی، هدیه طرح وصال، هدیه طرح عطیه، اعطای وام، بیمه تکمیلی و غیره منوط به تشکیل پرونده در مرکز خدمات و دریافت و فعال‌سازی کد این مرکز است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده بیان داشت: طلاب حضوری پس از تشکیل پرونده در این مرکز و دریافت کد مرکز خدمات می‌توانند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

عرب خزائلی با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، گفت: طلاب جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تا 30 مهرماه فرصت دارند جهت ثبت نام تشکیل پرونده، دریافت و یا فعال‌سازی کد مرکز و بیمه تکمیلی اقدام کنند.

وی عنوان کرد: طلاب قبل از ثبت نام در سامانه سخا ضروری است که از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس سه در چهار و آخرین مدرک تحصیلی(حوزوی یا غیرحوزوی) اسکن گرفته و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱