طی حکمی از سوی مدیر جامعه الزهرا(س)؛

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری منصوب شد

حکم انتصاب خانم خزائلی

خانم عرب خزائلی طی حکمی از سوی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان «مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری» در جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی طی حکمی، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی را به عنوان «مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با توجه به شایستگی و توانمندی ها و مراتب تعهد و تدین جنابعالی را به سمت «مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاسری جامعه الزهرا» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خدای مهربان و با توسل به ذیل عنایت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا علیهاالسلام بتوانید با ایجاد تحولی شایسته درا ین مجموعه فرهنگی ورزشی آن را به یکی از برترین و تأثیرگذارترین مراکز فرهنگی ورزشی تبدیل نمایید».

در این حکم از خدمات ارزشمند سرکار خانم مریم تشکینی در مدت تصدی این پست قدردانی شد و در تقدیر و تشکر از ایشان آمده است: «بر اساس حدیث گهربار رضوی: مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ (عیون اخبار الرضا2:24) از تلاش های مستمر جنابعالی به عنوان مدیر ورزشگاه شهیده سیاری جامعه الزهرا علیهاالسلام صمیمانه قدردانی می نمایم و انتظار دارم که در ادامه این مسیر نیز مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام از تجربیات ارزشمند شما بهره مند شود».

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱