فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد :

امروز تفکر و روحیه بسیجی در کشور حاکم است

دیدر فرماندهان بسیج جامعه با مدیر جامعه الزهرا 6

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرزاده با بیان اینکه امروز تفکر و روحیه بسیجی در کشور حاکم است، گفت: کشور ایران مرهون تفکر بسیجی است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل امیرزاده روز سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و اعضای بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر این مؤسسه علمی حوزوی، تصریح کرد: ما علاوه بر تشکیلات بسیج باید روحیه بسیجی را داشته باشیم.

فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان قم یادآور شد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در در دیدار فرماندهان نیروی مقاومت بسیج‌ در سال 69 فرمودند: «این‌طور نیست که ما بگوییم یک نیروی زمینی داریم، یک نیروی هوایی داریم، یک سپاه داریم، یک ارتش داریم، یک بسیج هم داریم. اگر این‌طور بگوییم، بسیج را کوچک کرده‌ایم. ... حقیقت قضیه‌ی بسیج، بیش از اینهاست. بسیج، یعنی مردم».

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرزاده با بیان اینکه کشور ایران مرهون تفکر بسیجی است، تصریح کرد: بیش از 15 هزار نفر از طلاب بسیجی در مناطق سیل زده حضور یافتند و از قم، 5 هزار و 300 طلبه بسیجی شرکت کردند که قابل توجه است.

وی با تأکید بر اینکه امروز تفکر و روحیه بسیجی در کشور حاکم است، ادامه داد: طی تعامل و هم افزایی با مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و تدبیر ایشان، فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج در این مؤسسه ایجاد شد و خانم احسانی مسئولیت آن را به عهده گرفت که فکر و ایده نابی است تا فعالیت های بسیج ساماندهی و مشکلات احتمالی برطرف شود.

فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به موضوع تکلیف مداری، گفت: در جریان‌های اخیر، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی برای اینکه بسیاری از مسائل حل و فصل شود، ورود پیدا کردند و با سخنانی که فرمودند، تکلیف ما مشخص شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرزاده با تصریح بر اینکه جریان های اخیر کشور حتما باید برای مردم تبیین شود، افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی با سخنان خود جلوی بسیاری از فتنه‌ها را گرفتند و بسیاری از مسائل به واسطه فرمایشات حضرت آقا رفع شد.

وی در پایان بیان داشت: ما در این مسئولیت، سرباز کف میدان هستیم و همه برنامه ها و فعالیت‌هایی که توسط پایگاه های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود، با نظارت مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام خواهد بود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱