اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی 98-97

اعلام نتایج آزمون ورودی

مدیر سنجش و پذیرش از اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در سال تحصیلی 98-97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در سال تحصیلی 98-97، عنوان کرد: داوطلبان پذیرفته‌ شده یا معاف از آزمون در مرحله اول آزمون کتبی، از تاریخ 3 تا 6 خردادماه 97 به سامانه پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کرده و در سامانه مصاحبه ثبت نام کنند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر متقاضی تحصیل در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بودند که یک سوم آنها در مرحله اول پذیرفته و دعوت به مصاحبه شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: کارنامه آزمون کتبی آزمون ورودی بعد از ماه مبارک رمضان از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی به همراه شرایط و ضوابط ثبت نام، منابع مصاحبه علمی، شرایط مصاحبه‌های عمومی و گزینشی و غیره در تاریخ 3 خردادماه در دفترچه راهنمای ثبت نام درج خواهد شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در ادامه توصیه کرد: پذیرفته‌شدگان قبل از آغاز ثبت نام، حتما فرم رضایت‌نامه را دانلود کرده و دفترچه راهنمای ثبت نام و راهنمای تصویری سامانه را مطالعه کنند و پس از آن، برای ثبت نام مصاحبه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون کتبی قبول نشده‌اند، می‌توانند از تاریخ اول تا پنجم خرداد 97 با مراجعه به سامانه پذیرش نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

ورود به سامانه مشاهده نتیجه آزمون

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱