گزارش تصویری/نشست خبری دومین همایش کتاب سال بانوان در جامعه‌الزهرا

همایش کتاب سال بانوان 4

نشست خبری دومین همایش کتاب سال بانوان با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست خبری دومین همایش کتاب سال بانوان با حضور اصحاب رسانه استان قم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به تبیین برگزاری این همایش و تفاوت های آن با نخستین همایش پرداخت.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان، تصریح کرد: امسال در این همایش از نهادهای حوزوی و غیرحوزوی جهت مشارکت در همایش دعوت به عمل آمده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه دبیرخانه دائمی همایش کتاب سال بانوان راه‌اندازی می‌شود، گفت: دومین همایش کتاب سال بانوان در گستره ملی و در دو قالب زبان فارسی و سایر زبان‌ها برگزار می‌شود.

در ادامه، سرکار خانم ریحانه حقانی به شیوه ارسال آثار به دبیرخانه همایش اشاره کرد و با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام امکان‌پذیر است، افزود: پژوهشگران به سایت همایش همایش کتاب سال بانوان به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه و ثبت نام کنند، سپس از طریق پنل شخصی، آثار خود را ارسال کنند، همچنین نسخه فیزیکی از طریق پست ارسال شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: همه بانوان پژوهشگر عرصه علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در بخش محور ویژه زن و خانواده می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

جناب آقای هادی برهانی دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان نیز یادآور شد: آثاری که برای دومین همایش کتاب بانوان در نظر گرفته شده، منوط به کتاب های منتشر شده در سال 1397 و یا 1398 است.

وی تأکید کرد: ارائه نسخه اصلی اثر برای آثار ترجمه شده الزامی است، همچنین پژوهشگران باید دو نسخه از اثر را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱