اردوی طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

اردوی دستجرد طلاب جدیدالورد

اردوی دو روزه طلاب خوابگاهی جدیدالورود جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم سیده ربابه داود الموسوی در گفتگو با واحد خبر از برگزاری اردوی طلاب جدیدالورود مورخ 24 شهریور به مدت دو روز در باغ کوثر دستجرد خبر داد.

داودالموسوی به برخی از اهداف برگزاری این اردو در آغاز تحصیل طلاب خوابگاهی از جمله آشنا نمودن طلاب با وظایف طلبه تراز انقلاب اسلامی، بستر سازی جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی طلاب، برقرای ارتباطی سازنده و مؤثر با طلاب فعال و دغدغه مند، زمینه‌سازی جهت ارتقا، رشد و شکوفایی استعداد طلاب در بخش‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه فرهنگی تربیتی آموزشی، با مشارکت معاونت آموزشی تربیتی، اداره کل امور طلاب و خانواده و مرکز مشاوره برگزار شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها دیگر اهداف این برنامه را، آشنایی طلاب به سبک خوابگاه، راه و رسم شرکت در کلاس‌های آموزشی و نیز آشنایی ایشان با بخش فرهنگی و بخش تربیتی، ایجاد انگیزه در میان طلاب جهت مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، ايجاد و تقويت انگيزه در طلاب جديدالورود جهت شروع تحصیل علوم و معارف حوزوی، تقويت ارتباط و انس با اهل بیت علیهم‌السلام، تقويت روحيه جمعي و مشاركت عمومي، شناسایی نیروهای مستعد مسئولیت از بین ورودی‌های جدید و ایجاد دغدغه در ایشان و انتخاب برترها جهت مدرسه کوثر، دانست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی تربیتی آموزشی در این اردو اجرا شد، گفت: در این اردوحلقه‌های معرفتی با موضوعات نقشه راه زندگی، زندگی هدفمند، مغتنم شمردن فرصت‌ها با حضور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

داودالموسوی افزود: به همت اداره کل امور تربیتی نشست تربیتی با موضوع مدیریت جمع بین تحصیل و زندگی با سخنرانی سرکار خانم فخر روحانی و محفل انس با قرآن برگزار شد.

وی به حضور مشاوران مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این برنامه و جلسات آشنایی با مدیر خوابگاه و مدیر مدرسه بینات اشاره و عنوان کرد: اداره کل امور طلاب و خانواده با تبیین برنامه‌های بیمه و بهداشت طلاب نسبت به سلامت ایشان نکات مهمی را اارائه کرد.

مدیر کل امور فرهنگی در پایان ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به ویژه طلاب جدیدالورود خاطر نشان کرد: این اردو پس از برنامه اختتامیه، توسط خود طلاب با برگزاری برنامه‌های متنوع از جمله تواشیح، نمایش، سرود، دکلمه، مسابقه و ... به همراه سخنرانی سرکار خانم داروغه اهدای جوایز به فعالان و برگزیدگان مسابقه به اتمام رسید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱