برگزاری کارگاه عملی قرائت قرآن کریم ویژه طلاب مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی

کارگاه قرآن کریم

کارگاه عملی قرائت قرآن کریم با حضور بیش از 70 نفر از طلاب مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده فاطمه رسولی موسوی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه عملی قرائت قرآن کریم ویژه طلاب مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سوی این مرکز و با همکاری اداره قرآن و حدیث برگزار شد.

مدیر مرکز بین‌المللی زبان فارسی و تمهیدیه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این کارگاه با هدف ایجاد زمینه انس طلاب تمهیدیه با قرآن کریم و ارتقای سطح قرائت آنان تشکیل شد.

رسولی با بیان اینکه بیش از 70 طلبه غیرایرانی در این کارگاه شرکت کردند، گفت: در این کارگاه، طلاب در 20 جلسه که از 2 تیر تا 20 شهریور به طول انجامید، از حضور 3 نفر از اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: دوره کارگاه فشرده آموزش قرآن کریم از دیگر دوره‌هایی بود که از 3 تا 12 تیر به مدت هشت روز ویژه طلاب کتاب ششم و تمهیدیه برگزار شد.

مدیر مرکز بین‌المللی زبان فارسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: طلاب شرکت‌کننده در این دوره‌ها پس از تعیین سطح توسط اساتید در گروه‌های مختلف به صورت کارگاهی به تمرین قرائت پرداختند تا با ارتقای سطح قرائت، آمادگی حضور در دوره‌های آموزش قرآن کریم را در ترم تحصیلی آینده پیدا کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱