پایان نامه سطح 3

کارورزی تحقیق سطح سه

طلاب سطح سه موظفند قبل از نگارش پایان نامه، یک کار تحقیقی با هدف کارورزی و آشنایی بیشتر و بهتر با مراحل نگارش پایان‌نامه و رفع ایرادات احتمالی انجام دهند. از این رو ضوابطی برای این تحقیق مشخص شده تا در قالب کاربرگ‌هایی انجام و ارائه شود. این کاربرگ‌ها در ذیل همین مطلب ارائه شده که طلاب می توانند آنها را دانلود و مورد استفاده قرار دهند. در این راستا توجه به نکات زیر ضروری است:

۱ـ جهت دریافت، تکمیل و ارائه فرم‌های کارورزی تحقیق، فقط از فایل‌های زیر استفاده کنید.

۲ـ فرم‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که فقط امکان تایپ اطلاعات مورد نظر را به شما می‌دهد. از این رو تغییر دیگر قسمت‌های فرم و صفحه‌بندی آن ممکن نیست. جهت تایپ اطلاعات مورد نظر، روی قسمت مشخص کلیک نمایید و در کادری که نمایان می شود، اطلاعاتتان را وارد نمایید. قلم در نظر گرفته شدهBMitra است.

۳ـ پس از تایپ و تکمیل هر فرم، آن را از طریق ایمیل به گروه علمی مربوطه خود ارائه دهید و در صورت عدم امکان به صورت حضوری یا از طریق پست ارسال کنید.

 نکته: فرم‌هایی که با خودکار تکمیل شده یا غیر از فرم‌های زیر باشد، تحویل گرفته نمی‌شود.

 

 

 پایان نامه سطح سه

با توجه به راه‌اندازی سامانه پایان‌نامه، کلیه مراحل انجام پایان‌نامه به صورت سیستمی انجام می‌پذیرد، از این رو فرم­‌ها به صورت کپی یا از طریق ایمیل پذیرفته نمی­‌شود و همه طلاب موظفند از طریق سامانه پایان‌نامه اقدام کنند. البته جهت آشنایی و سهولت کار، نمونه فرم­‌های سامانه در این قسمت قرار داده شده است تا طلاب ابتدا مطالب خود را در این فرم‌ها تایپ نمایند و در هنگام استفاده از سامانه، مطالب تایپ شده را در سامانه کپی کنند.

گفتنی است فرم های «طرح اجمالی»، «طرح تفصیلی» و «گزارش پیشرفت» به گونه‌ای طراحی شده که فقط امکان تایپ اطلاعات مورد نظر را به کاربر می‌دهد. از این رو تغییر دیگر قسمت‌های فرم و صفحه‌بندی آن ممکن نیست. جهت تایپ اطلاعات مورد نظر، روی قسمت مشخص کلیک و در کادری که نمایان می‌شود، اطلاعاتتان را وارد کنید.

 

 

 تذکرات لازم در مورد جلسه دفاعیه و مراحل پس از آن:

الف) زمان‌بندی جلسه دفاعیه (حداکثر ۷۵ دقیقه) به ترتیب ذیل:

  • تلاوت قرآن توسط دبیر جلسه؛
  • گزارش مهم‌ترین یافته علمی پایان‌نامه، توسط طلبه (۱۰ تا ۱۵ دقیقه)؛
  • نقد پایان‌نامه توسط استاد داور (۲۵ تا ۳۰ دقیقه)؛
  • دفاع طلبه از پایان‌نامه و پاسخ‌گویی به نقدها و اشکالات وارد شده بر آن (۱۰ دقیقه)؛
  • دفاع استاد راهنما و مشاور از پایان‌نامه (هر یک به مدت ۱۰ دقیقه)؛
  • مشورت اساتید برای ارزیابی و تشخیص امتیاز؛
  • قرائت نتیجه دفاع و صورت جلسه و نیز اعلام نمره توسط نماینده اداره پایان‌نامه (دبیر جلسه)؛

 

ب) بعد از برگزاری جلسه دفاعیه پایان‌نامه:

1- در صورتی که پایان‌نامه مشروط به اصلاح شد، طلبه موظف است اشکالات استاد داور را حداکثر تا یک ماه اصلاح کرده و یک نسخه از پایان‌نامه که مورد تأیید استاد داور و راهنماست، با فیش بانکی واریزی به شماره حساب ۰۱۰۸۲۴۹۹۴۵۰۰۶ (بانک ملی به مبلغ 25 هزار تومان) به نام جامعةالزهرا به اداره پایان‌نامه تحویل دهد. همچنین ارائه سی‌دیword و pdf پایان‌نامه به اداره پایان‌نامه ضروری است.

تذکر: در صورتیکه طلبه نیاز به نسخه صحافی شده برای خودش نیز دارد، باید مبلغ 35 هزار تومان برای این نسخه به شماره فوق واریز کند که هزینه مجموع دو نسخه 60 هزار تومان خواهد شد.

2- جهت ارسال مدارک برای صدور دانشنامه (مدرک تحصیلی) با اداره خدمات آموزشی، شماره تلفن‌های: ۲۲- ۳۲۱۱۲۳۲۱ تماس حاصل نمائید.

 

 کارگاه های آموزشی پایان نامه نویسی

عنوان استاد  جلسه اول جلسه دوم جلسه سوم جلسه چهارم جلسه پنجم جلسه ششم جلسه هفتم جلسه هشتم
رشته تاریخ اسلام یاوری رویکردهای تاریخ نگاری مساله یابی و نگارش            
رشته تعلیم و تربیت اسلامی قائمی موضوع یابی منبع شناسی تدوین          
 رشته فقه و اصول حیدری موضوع یابی1 موضوع یابی2 منبع شناسی1 منبع شناسی2 موضوع شناسی1 موضوع شناسی2 تدوین1 تدوین2

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱