رئیس اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات عنوان کرد:

رصد شبهات و سؤالات دینی و پاسخ به آنان/ارتقای فرهنگی مردم از وظایف حوزه است

اداره پاسخ به سؤالات دینی

خانم حائری شیرازی گفت: ارتقای فرهنگی مردم و ابلاغ رسالت حوزه یکی از وظایف ماست که اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات در این راستا مشغول به فعالیت است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم حائری شیرازی در بازدید مدیر و مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از رسانه رسمی حوزه‌های علمیه که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیرعامل خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار داشت: این اداره تاکنون دستاوردهای بسیار مناسبی داشته است که نیازمند خبررسانی و اطلاع رسانی است.

وی ابراز داشت: ارتقای فرهنگی مردم و ابلاغ رسالت حوزه یکی از وظایف ماست که در این راستا مشغول به فعالیت هستیم.

رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی و شبهات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان ساخت: مردم باید بدانند که در حوزه علمیه خواهران چه خبر است و رسانه حوزه باید در این راستا حرکت کند.

حائری با اشاره به اینکه اساتید توانمندی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور دارند، تصریح کرد: رصد شبهات و سؤالات،‌ یکی از فعالیت‌های ما بوده و پس از پاسخ به آنان، آن را در بستر اینترنت منتشر می‌کنیم تا در معرض دید عموم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مسائل مبتلابه و مستحدثه بانوان از برنامه‌های ماست، اظهار داشت: تبیین این مسائل با حوزویان است و باید در این عرصه‌ها ورود نماییم تا رفع تحیر از بانوان داشته باشیم.

رئیس اداره پاسخ به سوالات دینی و شبهات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان گفت: ما سؤالات و شبهات علاقه‌مندان را به صورت تلفنی،‌ مشاوره‌ای و حضوری پاسخ داده و در موضوعاتی همچون سؤالات شرعی، اعتقادی و ... فعال هستیم.

حائری شیرازی افزود: سایت اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://www.pasokhbesoalat.ir  فعال است، همچنین کانال این اداره در پیام‌رسان سروش به نشانی @pasokhbesoalat راه‌اندازی شده که علاقه‌مندان با عضویت در این کانال می‌توانند از فتاوای مراجع عظام تقلید درباره مسائل شرعی مطلع شوند.

وی تصریح کرد: دستاوردها و خدمات الکترونیکی اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله محتواهای فقهی و معارفی، پاسخ به سؤالات آفلاین و آنلاین و نگارخانه شامل مستندات تصویری فقه و معارف، نرم افزارهای بارگذاری شده در این سایت و همچنین فعالیت کانال این اداره در پیام رسان سروش عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ پاسخگویی به سؤالات شرعی، همه روزه صبح از ساعت 8 تا اذان ظهر و بعد از ظهرها ساعت 16 تا 19 صورت می‌گیرد.

  • مقلّدین مقام معظم رهبری«دام ظله العالی» با شماره تلفن های 57-37112253-025 تماس بگیرند.
  • مقلدین مراجع عظام«دام ظلهم العالی» با شماره تلفن های 31768-025(کد استان قم) می توانند در ارتباط باشند.

همچنین پاسخگویی به شبهات همه روزه ساعت 12 تا 14 با شماره تلفن 31768-025 امکان‌پذیر است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱