به همت اداره کل امور فرهنگی و با همکاری مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی؛

دوره کارگاهی آنلاین عفاف و حجاب برگزار می‌شود

کارگاه آنلاین عفاف و حجاب جامعه - Copy

دوره کارگاهی آنلاین عفاف و حجاب با حضور استاد حکیم زاده در 5جلسه ویژه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر از برگزاری دوره کارگاهی عفاف و حجاب به صورت آنلاین خبر داد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در  دی ماه 86  که فرمودند: «حجاب تکریم آن کسی است که در حجاب است»، عنوان کرد: باتوجه به هجمه‌های وارد شده نسبت به مقوله مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و شبهات پیرامون آن، شناخت کامل این واجب دینی و ملی در ابعاد مختلف از ضروریات جامعه است.

داودالموسوی، آشنایی با مباحث اصولی عفاف و حجاب و بهره‌وری از محتوای کارگاه در فعالیت‌های تبلیغی عفاف و حجاب را از اهداف این برنامه دانست و گفت: با توجه به عدم حضور طلاب در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و امکان شرکت طلاب غیرحضوری و مجازی در این برنامه، دوره کارگاهی عفاف و حجاب با همکاری مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خانم حکیم زاده استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان مدرس کارگاه است که طی 5 جلسه  به بیان مباحث پایه عفاف و حجاب شامل مفهوم‌شناسی عفاف و حجاب، وجوب حجاب در قرآن و روایات، مبنای حجاب، حکمت‌های عفاف و حجاب در قرآن، آثار اجتماعی حجاب، کارکردهای اجتماعی عفاف و حجاب، بررسی شبهات عفاف و حجاب و همچنین حجاب اجباری می‌پردازد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: در این دوره آنلاین، امکان پاسخگویی به سؤالات در تالار گفتگو نیز وجود دارد و طلاب شرکت‌کننده در دوره می‌توانند به صورت آنلاین پاسخ سؤالات خود را از استاد دریافت کنند.

داودالموسوی یادآور شد: متقاضیان جهت شرکت در دوره می‌بایست روزهای زوج از تاریخ 7 الی 16 مرداد ماه ساعت 11 تا 13 به سامانه https://adobevu2.jz.ac.ir/hejab98 مراجعه کرده و با ثبت کد تحصیلی خود به عنوان کدکاربری، وارد سامانه شده و در برنامه به صورت آنلاین شرکت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طلابی که به صورت منظم در جلسات این دوره شرکت کنند، گواهی اتمام دوره عفاف و حجاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعطا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱