انتقالی و میهمان

ضوابط ثبت نام متقاضیان انتقال به مدارس علمیه تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

طلابی که در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل هستند و متقاضی ادامه تحصیل در یکی از مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران می‌باشند با دارا بودن شرایط ذیل می‌توانند اقدام به انتقال نمایند.

1- طلبه به همراه والدین یا همسر در شهر مورد نظر سکونت داشته باشد.

2- ادامه تحصیل طلبه از لحاظ آموزشی و اخلاقی بلامانع باشد.

3- حداقل یک نیمسال تحصیلی را با موفقیت گذرانده باشد.

نکته: معرفی طلاب متقاضی باید از طرف جامعه الزهرا علیهاالسلام انجام شود.

مدارک لازم جهت انتقال به شرح زیر است:

1- تکمیل فرم ثبت نام

2- تصویر تمام صفحات شناسنامه

3- تصویر دو طرف کارت ملی

4- تصویر آخرین مدرک تحصیلی کلاسیک (برای متقاضیان سطح دو) و تصویر مدرک سطح دو (برای متقاضیان سطح سه)

5- ارائه گواهی سکونت در شهر مورد نظر (تصویر سند مالکیت یا اجاره‌نامه یا گواهی از محل تحصیل همسر)

نکته 1: پس از انتقال، دروس طلاب بر اساس ضوابط مرکز تطبیق داده می شود.

نکته 2: مهلت ارسال مدارک به مرکز مدیریت برای نیمسال اول هر سال تحصیلی تا 15 شهریور ماه و برای نیمسال دوم تا 15 دی‌ماه می‌باشد.

درخواست انتقال

 

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱