مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن برگزار می‌کند:

مسابقه کتابخوانی «در پرتو ولایت» به مناسبت دهه ولایت

image_2019_6_30-10_29_55_43_P1D

مسابقه «در پرتو ولایت» ویژه طلاب مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و به منظور اغتنام اوقات فراغت تابستان، مسابقه کتابخوانی «در پرتو ولایت» ویژه طلاب مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سوی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن برگزار می‌شود.

این مسابقه برگرفته از کتاب «در پرتو ولایت» تألیف آیت‌الله مصباح یزدی از انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) است که بانوان طلبه می‌توانند جهت ثبت نام و خرید کتاب (به قیمت10 هزار تومان) به واحد آموزش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را به صورت آنلاین در پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی به نشانی http://mesbahyazdi.ir/node/1755 مشاهده و مطالعه کنند.

این کتاب شامل گفتارهایی درباره مسأله ولایت است که در این گفتارها جناب استاد برخی از ابعاد این موضوع به ویژه بعد سیاسی آن را موشکافی کرده اند که 10 گفتار اول این کتاب حاصل چند سخنرانی در جلسات متوالی در ماه مبارک رمضان است و هفت گفتار دیگر آن نیز سخنرانی های مستقل استاد مصباح یزدی است که با موضوع این کتاب هم گون بوده است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی نادری قمی تدوین و نگارش این کتاب را در 17 گفتار بر عهده داشته اند.

مسابقه کتابخوانی «در پرتو ولایت» در تاریخ 31 شهریور به صورت حضور ی در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱