بازدید معاونان جامعه‌الزهرا(س) از کارگاه‌های طرح رویش 98

بازدید معاونان از دورره های تابستان

معاون‌های اداری مالی و فرهنگی تبلیغی از کارگاه‌های طرح رویش 98 بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم نیره قاسمی‌زادیان از  بازدید مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از کارگاه‌های آموزشی این اداره خبر داد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این رابطه افزود: روز یکشنبه، 17 تیر، کارگاه‌های طرح رویش، میزبان مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود.

قاسمی‌زادیان ادامه داد: در این بازدید آقای محجوبی معاون اداری و مالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحتی مدیرکل امور اداری ومنابع انسانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور در کارگاه‌های بخش جوان این اداره، از نزدیک با روند برگزاری این دوره‌ها آشنا شدند.

وی گفت: این بازدید به درخواست اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی و با هدف آشنایی هرچه بیشتر مسئولان با عملکرد اجرایی و محتوایی اداره آموزش‌ها انجام گرفت؛ که طی آن مسئولان با روند برگزاری کارگاه‌های این اداره آشنا شده و از نزدیک، صحبت‌های طلاب، مطالبات و پیشنهادات ایشان را شنیدند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی افزود: کارگاه‌های ترم تابستانه، دوازدهمین دوره اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی است که با حضور 895 فراگیر از  بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و در دو سطح کودک و نوجوان و جوان در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱