معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

حجاب و عفاف عامل عصبانیت کافران است

روستا آزاد

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حجاب و عفاف عامل عصبانیت کافران است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید روستا آزاد در دومین همایش فعالان عفاف و حجاب استان قم ویژه خواهران که امروز (یکشنبه 16 تیرماه) در سالن همایش های غدیر برگزار شد، گفت: دفتر تبلیغات سلسله جلساتی را برای چنین همایش هایی برگزار کرده و برنامه های آموزشی را تدوین کرده است.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: کسانی که در این دوره های آموزشی شرکت کرده و مهارت می بینند برای ترویج حجاب و جلوگیری از منکرات در قم فعالیت خواهند کرد و ماموریت خود را در این زمینه انجام می دهند.
وی تأکید کرد که باید بررسی کنیم چه فعالیت هایی برای مقابله با کافران می توان مفید باشد و عصبانیت آنها را به دنبال داشته باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستا آزاد، حجاب را عامل عصبانیت کافران توصیف کرد و اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که عصبانیت کافران از اقداماتی است که عمل صالح به شمار می آید.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و جبهه معاند انقلاب و اسلام درصدد ترویج بی بند و باری و بی حجابی هستند و در این راستا سرمایه گذاری می کنند. این مساله نشان می دهد که کافران از حجاب و عفاف عصبانی هستند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان ساخت: رعایت عفاف و حجاب از مصادیق بارز عصبانیت کافران است و خداوند اجر و ثواب فراوانی برای آن قائل است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱