به همت اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود:

سومین مرحله از سلسله مسابقات پنج مرحله‌ای «رسالت بی انتها»

مسابقه رسالت بی انتها

سومین مرحله از سلسله مسابقات پنج مرحله ای «رسالت بی انتها» با موضوع «الگوی زن» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سومین مرحله از سلسله‌‌مسابقات پنج‌ مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» به همت اداره کل امور فرهنگی ویژه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: سلسله‌مسابقات پنج‌مرحله‌ای «رسالت بی‌انتها» از مجموعه کتب پنج جلدی «نقش و رسالت زن» با موضوعات مختلف برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی گردآوری شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با اشاره به بیانات معظم له در همایش جشن کوثرخواهران مورخ 30 آذر 76 که فرمودند: «اگر جامعه اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند؛ ... آن وقت زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است»، افزود: سومین مرحله مسابقه از جلد دوم این مجموعه با عنوان «الگوی زن» به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، شناسایی روش های صحیح انتخاب الگو و پیروی از آن، بررسی شخصیت الگوی جامع زن و حیات انسانی و الگوشناسی رفتاری و معرفتی شخصیت حضرت زهرا علیهاالسلام است.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه بر اساس جدول زمان‌بندی این برنامه فرهنگی، طلاب جهت مطالعه کتاب تا 10 مرداد فرصت دارند، گفت: آزمون این مسابقه روزهای 11 تا 13 مرداد به صورت آنلاین برگزار می‌شود و طلاب می توانند از طریق سامانه دانش‌پژوهان در این مسابقه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در پایان یادآور شد: اسامی برگزیدگان مسابقه در تاریخ 16 مرداد اعلام می‌شود و به نفرات اول مسابقه کارت هدیه یک میلیون ریالی، نفرات دوم کارت هدیه 700 هزار ریالی و نفرات سوم کارت هدیه 500 هزار ریالی اهدا خواهد شد.

جهت دریافت فایل pdf کتاب نقش و رسالت زن (جلد 2) این پیوند را فعال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۲۶ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱