از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد؛

لزوم تکمیل پرونده پژوهشی پژوهشگران بیانیه گام دوم انقلاب

گروه پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از راه اندازی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم تکمیل فرم رزومه علمی پژوهشگران بیانیه گام دوم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد، معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی از جمله فعالیت‌های این معاونت در این راستا بود، همچنین گروه‌های پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به اهمیت بیانیه و اجرایی کردن آن در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تشکیل شد.

حقانی با بیان اینکه دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی شده است، گفت: دبیرخانه بیانیه گام دوم در راستای شناسایی پژوهشگران بالفعل و بالقوه، برنامه‌ریزی دقیق و مستمر جهت شکوفایی استعدادهای طلاب پژوهشگر و شناسایی ظرفیت‌های طلاب و پژوهشگران جهت معرفی به مراکز علمی – پژوهشی همسو فعالیت می‌کند و پرونده پژوهشی پژوهشگران تشکیل و ساماندهی می‌شود.

وی تصریح کرد: پژوهشگران، اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت تکمیل پرونده، فرم رزومه را از طریق سایت در یافت و پس از تکمیل به آدرس pajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند، همچنین به صورت حضوری می‌توانند فرم تکمیل شده را به دفتر معاونت پژوهش تحویل دهند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: زمان تکمیل پرونده پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب از 25 خرداد آغاز می‌شود و تا 25 تیر ادامه دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112602 تماس بگیرید.

جهت دریافت فرم تکمیل رزومه پژوهشگران بیانیه گام دوم این پیوند را دریافت کنید (ورد).

جهت دریافت فرم تکمیل رزومه پژوهشگران بیانیه گام دوم این پیوند را دریافت کنید (پی دی اف).

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱