مدیر جامعه‌الزهرا(س) در حوزه علمیه خواهران در بیروت؛

ما باید برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن، آمادگی کامل داشته باشیم/هر طلبه باید یک مبلغ باشد

مدنی

حجت الاسلام و المسلمین مدنی با بیان اینکه ما باید برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن، آمادگی کامل داشته باشیم، گفت: ما برای رسیدن به این آمادگی باید فرصت‌های مختلف را غنیمت بشمریم.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، هیئت اعزامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به هفته فرهنگی قم در لبنان از حوزه علمیه خواهران جامعه المصطفی العالمیه در بیروت بازدید کردند.

هیئت اعزامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به لبنان با امکانات و بخش های مختلف این مجموعه آشنا شدند.

در جریان این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی حزب الله و هم‌پیمانانش در انتخابات، اظهار کرد: ما برای مقابله با هجوم فرهنگی دشمن باید آمادگی کامل پیدا کنیم و فرصت‌های مختلف را غنیمت بشمریم.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: یکی از فرصت‌ها برای آمادگی در مقابل هجوم فرهنگی دشمن، تعطیلات تابستان است که مبلغان می توانند در این ایام در خدمت اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی تصریح کرد: انتظار ما از هر طلبه این است که مبلغ باشند، ولو اینکه یک روایت و یا یک مسئله در جمع خانوادگی بیان کنند.

وی همچنین بر لزوم آمادگی به ماه مبارک رمضان اشاره و در پایان اظهار امیدواری کرد که فعالیت‌های ارزشمند حوزه‌های علمیه به نتایج بابرکتی برسد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱