برگزاری نشست‌های اخلاقی ویژه طلاب خوابگاهی در ماه مبارک رمضان

دعای_هر_روز_ماه_مبارک_رمضان

مسئول خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نشست‌های اخلاقی ویژه طلاب ایرانی و بین‌الملل خوابگاهی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ارمکان روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، برنامه‌های مختلفی از سوی امور خوبگاه‌ها ویژه طلاب ایرانی و بین‌الملل خوابگاهی برگزار می‌شود.

مسئول خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: یکی از برنامه‌های خوابگاه در ماه مبارک رمضان، برگزاری نشست‌های اخلاقی است که تا کنون چهار نشست اخلاقی با حضور بانو مجتهده گل گیری برگزار شده است.

ارمکان افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها، ارتقای سطح معنوی، تربیتی واخلاقی بانوان طلبه، استفاده از زمان پرخیر و برکت شب‌های ماه مبارک رمضان و تقویت روحیه نشاط و شادابی معنوی طلاب است.

وی یادآور شد: درس‌های اخلاق ماه مبارک رمضان با محوریت شرح دعای ابوحمزه ثمالی همراه با قرائت دعای افتتاح در خوابگاه برگزار می‌شود.

مسئول خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های طلاب خوابگاهی در ماه مبارک رمضان است که این مراسم با همکاری دارالقرآن خوابگاه و اداره کل امور فرهنگی هر روز ساعت ۱۲ تا ۱۳ در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱