فراخوان ثبت نام برای شرکت در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

رحلت امام 1 ره

مدیرکل امور فرهنگی از شرکت خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داودالموسوی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز سه شنبه 14 خرداد همزمان با واپسین روزهای ماه مبارک و پرخیر و برکت رمضان، همگام با دیگر اقشار سراسر ایران با روحی سرشار از معنویت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این برنامه ویژه اساتید، طلاب، کارمندان خانم، مبلغان و دانش‌آموختگان ساکن استان قم است که برای تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی هرچه باشکوه‌تر از سنوات قبل در مراسم سالگرد شرکت می‌کنند.

داودالموسوی، از جمله اهداف این برنامه را پاسداشت شخصیت و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدی دوباره بر پیوند ناگسستنی با ولایت دانست و افزود: بصیرت‌افزایی، یادآوری تکالیف و ادای دین دینی و انقلابی طلاب و روشنگری، تحلیل و تبیین مسائل جامعه توسط طلاب از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

وی یادآور شد: بانوان متقاضی جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به همراه مادر، خواهر، فرزند دختر یا فرزند پسر زیر 5 سال حضور پیدا کنند.

مدیر کل امور فرهنگی بیان داشت: زمان ثبت نام در این برنامه 30 اردیبهشت تا 5 خرداد از طریق مراجعه حضوری به طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) یا ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی متقاضی و کدملی همراه به سامانه پیامکی 30007227002627  انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: کاروان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز سه شنبه 14 خرداد پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از پایانه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به سمت مرقد امام(ره) حرکت خواهد کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112593  تماس بگیرید.

جهت دریافت فرم رضایت‌نامه این پیوند را فعال کنید (فایل ورد).

جهت دریافت فرم رضایت‌نامه این پیوند را فعال کنید (فایل پی‌دی‌اف).

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱