دیدار مسئولان جامعه‌الزهرا(س) با خانواده شهید مدافع حرم جلالی نسب

دیدار با خانواده شهید جلالی نسب

جمعی از مسئولان و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با خانواده معظم شهید مدافع حرم جلالی نسب دیدار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جمعی از مسئولان و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز گذشته با خانواده معظم شهید مدافع حرم جلالی نسب دیدار کردند.

خانم داودالموسوی در این دیدار صمیمی، تصریح کرد: حضور و تحصیل دختر این شهید والامقام در دبیرستان معارف اسلامی هدی که از زیرمجموعه های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است، باعث افتخار این مجموعه است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا با عهد و پیمان در پیشگاه خداوند متعال و درخواست از ائمه اطهار علیهم السلام بتوانیم فرهنگ‌سازی روحیه ایثار، شهادت و شهیدپروری را در این مجموعه فاخر بیش از پیش داشته باشیم.

داودالموسوی ضمن تشکر از همسر شهید که در برنامه تشییع پیکر این شهید جلیل‌القدر در جامعه الزهرا علیها‌السلام حضور داشت، عنوان کرد: حضور پیکر مطهر شهید مدافع حرم جلالی نسب در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، روح تازه ای به طلاب این مجموعه علمی حوزوی بخشید و باعث تجدید قوا در راستای ایفای رسالت طلبگی طلاب شد.

در این دیدار، همسر شهید به فرازی از زندگانی شهید اشاره و خاطر نشان کرد: شهید جلالی نسب به مسئله خانواده و تربیت فرزندانی که پیرو راه امام علی علیه السلام باشند، تأکید فراوان داشت و خوشا به سعادت شما که در مجموعه‌ای فعالیت می‌کنید که می‌توانید سبک زندگی اسلامی را ترویج دهید.

گفتنی است؛ پاسدار شهید جلالی نسب معاون عملیات یگان امنیتی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه‌السلام و از فعالان و خادمان هیئت رزمندگان اسلام و خادم افتخاری حرم حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران بود که ۲۰ آذر سال ۱۳۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در منطقه عملیاتی شهر تدمر سوریه به فیض شهادت نائل و مفقودالاثر شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم جلالی نسب بعد از ۲سال از شهادتش شناسایی شد و پیش از مراسم خاکسپاری در جلسه درس اخلاق اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تشییع شد.

پیکر مطهر شهید جلالی نسب روز سه شنبه ۲۷ فروردین با حضور مسئولان استانی و نیروهای مسلح، همرزمان، خانواده معظم شهدا و عموم امت حزب‌الله در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱