نتایج پنجمین مسابقه علمی کوثر شنبه اعلام می‌شود

مسابقه علمی کوثر

مدیر کل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی از زمان اعلام نتایج پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر در روز شنبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سيد محمد هادی حسینی خراسانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نتایج آزمون پنجمین مسابقه علمی کوثر روز شنبه، 22 اردیبهشت ماه از طریق سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اعلام می‌شود.

مدیر کل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی بیان داشت: این مسابقه با شرکت بیش از هزار نفر از طلاب سطح دو، علاوه بر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در هفت حوزه امتحانی دیگر از جمله شهرهای تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، اهواز، شیراز و کرمان برگزار شد.

حسینی خراسانی با بیان اینکه بانوان طلبه از 30 استان کشور در این مسابقه شرکت کرده بودند، گفت: این مسابقه در چهار موضوع فقه، اصول، صرف و نحو برگزار شد که اسامی نفرات برتر هر موضوع (اول تا سوم) روز شنبه 22 اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع رسانی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی www.jz.ac.ir اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم هر موضوع و طلابی که حداقل 70 درصد امتیاز را کسب کرده باشند، از مزایایی چون اولویت جذب در مدرسه استعدادهای برتر، اولویت جهت تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر و دریافت جوایز بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی یادآور شد: تمهیداتی صورت گرفته تا نمرات شرکت‌کنندگان از روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در سامانه دانش‌پژوهان به نشانی http://student.jz.ac.ir/  قرار گیرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱