آغاز همایش دانش‌آموختگان استان‌های تهران و البرز

همایش خانواده پایدار

همایش فارغ‌التحصیلان و طلاب غیرحضوری استان‌های تهران و البرز با محوریت سلسله‌همایش‌های «خانواده پایدار» به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، همایش دانش‌آموختگان استان های تهران و البرز امروز، 19 اردیبهشت ماه در تهران آغاز به کار کرد و به مدت دو روز در دو نوبت صبح و عصر در حوزه علمیه خواهران امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

در این همایش که از سوی اداره دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) فراخوان شده است، 160 نفر از فارغ‌التحصیلان و طلاب غیرحضوری استان‌های تهران و البرز حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه، پس از پخش ویدئوکنفرانس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، سرکار خانم دکتر خزعلی به سخنرانی پرداخت و به موضوعات زن و خانواده در کشور اشاره کرد.

این همایش در دو بخش ویژه متأهلان با رویکرد «تحکیم، تکلیف و تعالی خانواده» و مجردان با رویکرد «ترویج، تسهیل و تشکیل خانواده» طراحی شده که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

در اولین روز همایش جناب آقای افشاری به موضوع «تفاوت‌های زن و مرد» ویژه متأهلان پرداخت، در مباحث ویژه مجردان نیز موضوع «PME مقدماتی» توسط سرکار خانم جمشیدی ارائه شد.

در دومین روز همایش، مباحث تکمیلی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، ویژه متأهلان و مجردان برگزار می‌شود و در نوبت عصر، مراسم اختتامیه با حضور سرکار خانم دکتر فیاض‌بخش، استاد دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱