نمایشگاه پوستر «کسی می‌آید» در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام(ع)

نمایشگاه عکس

نمایشگاه پوستر «کسی می‌آید» با ارائه 50 پوستر با موضوع مهدویت همزمان با ایام نیمه شعبان در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، فضای آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام به همت اداره هماهنگی مجتمع های آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف آذین بسته شد.

در ایام اعیاد شعبانیه، با پخش نواها و مداحی های مهدوی، شور وحال و معنویت بیشتری در بین طلاب واساتید ایجاد شد، همچنین پویش دعای عهد با تبلیغات بهتر و با هدف شرکت حداکثری طلاب در دعای عهد صبحگاهی در ایام شعبانیه  اجرا شد که مورد استقبال طلاب قرار گرفت.

به همین مناسبت نمایشگاه پوستر «کسی می‌آید» با هدف آشنایی بیشتر طلاب با فرهنگ انتظار در مجتمع‌های آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام و در سالن‌های شهید قدوسی(ره)، شهید بهشتی(ره) و شهیدمطهری (ره) برپا شد.

این نمایشگاه از روز سه شنبه 27 فروردین راه اندازی شد و تا روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ادامه یافت. همچنین نمایشگاه پوستر «کسی می آید» با موضوع مهدویت به همت اداره هماهنگی همزمان بابرگزاری  مراسم جشن های شعبانیه در تالار بیداری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برپا شد.

در این نمایشگاه‌، 50 پوستر با موضوع مهدویت و امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف عرضه شد که هم از لحاظ فرم اجرایی و مضمون و محتوا هنرمندانه و به بهترین شیوه پیام خود را به مخاطبان القا می‌کرد و مورد استقبال طلاب و شرکت کنندگان قرار گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱