معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

کانون هنرمندان و نویسندگان راه‌اندازی می‌شود

تهرانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه زمینه رشد بانوان طلبه برای ورود به عرصه زندگی باید فراهم شود، گفت: یکی از پیشنهادات در این بخش، راه‌اندازی کانون هنرمندان و نویسندگان است که بانوان طلبه و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند عضو این کانون شوند و به صورت تشکیلاتی فعالیت کنند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در دیدار جمعی از اساتید و هنرمندان اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی که در سالن جلسات مدیریت برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور استادان و هنرمندان و ارائه پیشنهادهایشان، عنوان کرد: با توجه به روحیات و سنخیتی بانوان با ادبیات هنری و داستانی، راه‌اندازی رشته ادبیات و هنر اسلامی در سطح سه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال 95 پیشنهاد شد که هم اکنون در حال بررسی است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: زمینه رشد بانوان طلبه، با استفاده از هنر، برای ورود به عرصه زندگی، چه در بخش خانوادگی و چه در عرصه اجتماعی باید  فراهم شود و هر دوره‌ای که برگزار می‌شود باید اثرات آن در عرصه زندگی نمایان شود.

وی با اشار به فعالیت مجدد انجمن‌های علمی فرهنگی و کانون‌های تخصصی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: یکی از پیشنهادات در این بخش، راه‌اندازی کانون هنرمندان و نویسندگان است که بانوان طلبه و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند عضو این کانون شوند و به صورت تشکیلاتی فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی همچنین به راه اندازی مرکز هنر و رسانه اشاره کرد و گفت: نظام‌نامه این مرکز در حال تدوین است که با حضور بانوان طلبه در این مرکز می‌توان به تولید محتواهای هنری و رسانه‌ای در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت انتشارات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، بیان داشت: انتظار می‌رود انتشارات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مساعدت کند تا کتاب‌های طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در همین مجموعه چاپ شود.

 معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه بیش از 18 هزار طلبه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل هستند، گفت: امکانات مناسبی در مجموعه وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای خود مجموعه استفاده کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱