استاد جامعه‌الزهرا(س) در مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت(عج) تصریح کرد:

انقلاب اسلامی نقطه آغاز انقلاب حضرت مهدی(عج) است

جشن میلاد امام زمان 1

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه آغاز انقلاب حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، گفت: امروز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و جوانان می‌توانند با پیروی از ولایت فقیه در مسیر ظهور گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم عبداللهی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مراسم جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت ارواحنا فداه که همزمان با شب ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و با حضور بیش از هزار و 200 نفر ازبانوان طلبه و خانواده‌ها در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، عنوان کرد: عالم بر اساس توحید محض است و این دنیا قابلیت تجلی اسماء الهی را ندارد.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه قیامت ظرف ظهور است، اظهار داشت: روز ظهور و رجعت مقدمه قیامت است. ظهور بخشی از تجلی اسماء الهی است و بخش اعظم و به طور کامل آن در قیامت است.

عبداللهی با اشاره به اینکه ایام الله سه روز است، گفت: ایام الله یعنی روزی که خدا را نشان می‌دهد، ظهور و رجعت مقدمه، پیش فرض و زمینه آماده سازی قیامت است.

وی به آیه شریفه «إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون» اشاره کرد و در ادامه افزود: ما حکومت عدل الهی را در قیامت می‌بینیم و علم و رحمت خدا، حکمت خدا آن جا بروز و ظهور دارد.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: اگر علم خدا 72 حرف است از اول خلقت تا ظهور فقط 2 حرف تجلی می‌کند بقیه در قیامت است.

عبداللهی بیان داشت: در زمان ظهور، چشم و گوش و اعضای حیوانی، ظهور انسانی دارد، زمانی که حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ظهور کند دست بر سر بندگان می‌کشد و عقل‌ها کامل می‌شود، اخلاق‌ها خوب می‌شود و همه آماده می‌شوند تا حکومت مطلق عدل الهی را در قیامت بپذیرند.

وی عنوان کرد: سیر بندگی یعنی رسیدن به توحید و رسیدن به توحید ظهور، رجعت و بعد قیامت است.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ادامه تصریح کرد: موعود شیعه زنده است، منجی بین ما است، ما را می‌بیند، صحبت می‌کند و در غم و شادی ما حضور دارد؛ وجود منجی پویایی و نشاط و امید می‌دهد، فرمانده که در جبهه حاضر باشد شکست ندارد؛ رهبر ما همیشه بین ما زنده و پویا است.

عبداللهی با اشاره به اینکه شب قدر شب نزول قرآن است، عنوان کرد: شب نیمه شعبان شب نزول باطن قرآن است، و در شب نیمه شعبان سرنوشت بشریت رقم می‌خورد.

وی تأکید کرد: اولین ویژگی شیعه نسبت به موعود این است که انتظار، ادامه سیر «إنّا إليهِ رَاجعُون» است.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: هدف لقاءالله است و ما آمده ایم تا به لقاءالله برسیم و مسیر بندگی این است.

عبداللهی بیان داشت: انتظار فرج یعنی انتظار فرج الله؛ ظهور اسمای الهی در قیامت نیاز به ظهور امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف دارد و یوم ظهور مقدمه یوم قیامت است. خدا می‌خواهد فرجش برسد و مقدمه آن فرج امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است که باید دنبال آن باشیم.

وی تصریح کرد: ما با عمل صالح به ملاقات امام می‌رسیم و این امر بدون دعای عهد و ندبه و جامعه کبیره امکان پذیر نیست.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: امام خمینی زمانی که انقلاب پیروز شد فرمودند: ما که نمی‌توانیم با ظلم مبارزه کنیم کار صاحب عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، اما می‌توانیم با تشکیل حکومت اسلامی گامی به سوی ظهور برداریم.

عبداللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه آغاز انقلاب حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در بیانیه گام دوم خطاب به جوانان فرمودند: «مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ میدان‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت دهند».

وی با بیان اینکه اکثر یاران امام جوان هستند و مسئولیت روی دوش جوانان است، گفت: ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و جوانان می‌توانند با پیروی از ولایت فقیه در مسیر ظهور گام بردارند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱