پذیرش 45 مقاله پژوهشگران جامعه‌الزهرا(س) در همایش بین‌المللی دکترین مهدویت

همایش بین المللی دکترین مهدویت

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: 54 مقاله از سوی اساتید و پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت ارسال شد که 45 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته و 5 مقاله به صورت شفاهی ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ریحانه حقانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد:  پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روز پنجشنبه 29 فروردین با سخنرانی آیت الله اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب در تالار قدس مدرسه امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد قم برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: در این همایش، مراکز حوزوی و دانشگاهی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشارکت داشته اند و جمعی از اساتید و پژوهشگران این مؤسسه علمی حوزوی در این همایش حضور خواهند داشت.

حقانی با بیان اینکه 220 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: 54 مقاله از سوی اساتید و پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت ارسال شد که 45 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پنج پژوهشگر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این همایش به ارائه مقاله می پردازند، تصریح کرد: خانم‌ها نجمه نجم، حسینی کاشانی، فصیح گفتار، حمیده صنیعی و ریحانه هاشمی افرادی هستند که از سوی دبیرخانه همایش دکترین مهدویت، مقالات خود را ارائه می دهند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱