امتحان‌ها دیگر سخت نیست، اگر با اداره آموزش‌های مهارتی همراه باشید

دوره های بهاره اداره مهارتی

معاون فرهنگی‌تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از شروع ثبت‌نام دوره‌های کوتاه‌مدت بهاره اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی با ارائه بسته‌های آموزشی ویژه امتحانات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد ماه شعبان، گفت: اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی در روزهای پایانی ترم تحصیلی، با بسته آموزشی ویژه امتحانات به استقبال امتحانات آخر ترم این سال تحصیلی می‌رود.

معاون فرهنگی‌تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این بسته آموزشی که به صورت فشرده برنامه‌ریزی شده، شامل اولویت‌های مهم آماده‌سازی طلاب در فصل امتحانات خواهد بود. راهکارهای افزایش حافظه و یادگیری، تندخوانی، نرم‌افزارهای مورد نیاز و غیره از سرفصل‌های ارائه شده در این بسته آموزشی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با اشاره به این‌ که این دوره‌ها ویژه خواهران طلبه جاری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است، افزود: دوره‌‌های کوتاه‌مدت بهاره اداره آموزش‌‌ها با شعارِ «امتحان‌ها سخت نیست، اگر با ما باشید»، در 9 دوره، با حضور اساتید مجرب و در بازه زمانی کوتاهی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه از 2 اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، گفت: طلاب می‌توانند تا تاریخ 30 فروردین98، در سامانه دانش‌پژوهان، لینک «ثبت‌نام دوره‌های فوق برنامه» در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

لیست دوره بهاره اداره مهارتی

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱