تبرک جلسه درس اخلاق جامعه‌الزهرا(س) با حضور پیکر مطهر شهید مدافع حرم جلالی نسب

شهید مدافع حرم جلالی نسب

جلسه درس اخلاق جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با تشییع پیکر مطهر شهید جلالی نسب متبرک شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، درس اخلاق اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز یکشنبه با حضور  پیکر مطهر شهید پاسدار احمد جلالی نسب، شهید مدافع حرم متبرک شد.

در این مراسم که با حضور پرشور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، همسر و فرزندان این شهید والامقام نیز حضور داشتند.

خانم فاطمه جلالی نسب دختر این شهید والامقام از دانش آموزان دبیرستان معارف اسلامی هدی است که به همراه مادر و برادران خود در این مراسم حضور داشت.

در این مراسم، آقای هادی خادم همرزم شهید پاسدار جلالی نسب و از مداحان اهل بیت علیهم‌السلام پس از بیان خاطراتی از این شهید والامقام به مرثیه‌سرایی پرداخت و پس از آن، پیکر مطهر این شهید بر دستان کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام قرار گرفت و تشییع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمتی نیز از دیگر مداحان این مراسم بود که ذکر مصیبت اهل بیت علیهم‌السلام پرداخت، همچنین در این مراسم، ختم قرآن کریم جهت هدیه به روح مطهر این شهید جاویدالأثر  قرائت شد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین لقمانی استاد اخلاق حوزه با اشاره به خاطراتی از شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم، به موضوع جامعه مهدی اشاره کرد و گفت: اولین کاری که امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در صبح جمعه ظهور انجام می دهند، توسعه سیاسی، اقتصادی و توسعه ایمانی و علمی هم نیست، بلکه توسعه عقلانی است که ما باید در این مسیر گام برداریم.

گفتنی است؛ پاسدار شهید جلالی نسب معاون عملیات یگان امنیتی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه‌السلام و از فعالان و خادمان هیئت رزمندگان اسلام و خادم افتخاری حرم حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران بود که 20 آذر سال ۱۳۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در منطقه عملیاتی شهر تدمر سوریه به فیض شهادت نائل و مفقودالاثر شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع بعد از ۲سال از شهادتش در روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تفحص و پس از اعلام نتیجه آزمایش DNA شناسایی شد.

پیکر مطهر شهید جلالی نسب روز سه شنبه ۲۷ فروردین ساعت ۱۴ با حضور مسئولان استانی و نیروهای مسلح، همرزمان، خانواده معظم شهدا و عموم امت حزب‌الله از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم‌السلام تشییع و پس از طواف و اقامه نماز، در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱