نشست صمیمانه مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن با طلاب سطح سه

شفیعی 1

نشست صمیمانه مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با طلاب سطح سه این رشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست طلاب سطح چهار گروه تفسیر و علوم قرآن با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی دارابی مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

مدیر گروه آموزشی تفسیر و علوم قرآن پیرامون موضوعات علمی آموزشی، مواردی را توصیه کرد و گفت: دانش‌پژوهان به صورت مرتب در جلسات درسی خود حضور داشته باشند تا تعداد غیبت آنها از حد نصاب بیشتر نشود و برای شرکت در آزمون های پایان ترم دچار مشکل نشوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی دارابی همچنین به ارزیابی دقیق اساتید توسط دانش‌پژوهان در سامانه ارزیابی اساتید اشاره و تصریح کرد: بانوان طلبه این مرکز باید در رعایت قوانین آموزشی پیشگام باشند.

پس از بیانات مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن، پرسش های علمی و آموزشی از سوی طلاب حاضر در جلسه مطرح شد، از جمله بانوان طلبه، درخواست برگزاری کارگاه استفاده از نرم‌افزارها را برای انجام امور پژوهشی و تحقیق کلاسی و منابع درسی داشتند.

یکی از بانوان طلبه سطح سه تفسیر و علوم قرآن تصریح کرد: ارائه دروس در سطح3 باید به صورت پژوهشی و ارائه کنفرانس توسط طلاب باشد تا طلاب در این مقطع تحصیلی، آمادگی بیشتری برای تدریس و فعالیت‌های علمی پژوهشی پیدا کنند.

همچنین یکی دیگر از بانوان طلبه اظهار داشت: حجم برخی دروس در طول ترم بیش از تعداد واحد آن درس است که بازنگری متون درسی باید مورد توجه قرار گیرد.

درخواست کلاس متن‌خوانی برای تقویت ادبیات عرب و آشنایی بیشتر با متون عربی برای طلاب سطح3 و مشخص شدن دروس پژوهشی از دیگر درخواست های طلاب این مرکز بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱