آیت الله خاتمی در تجمع بزرگ حوزویان:

ارتش آمریکا سر تا پا تروریست است/ کسانی که به ترامپ خط می دهند آمریکا را در شیب سقوط قرار می دهند

آیت الله خاتمی

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه آمریکا با تروریستی اعلام کردن سپاه به دنبال تروریست جلوه دادن نظام اسلامی است، گفت: به فضل خداوند متعال، محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اقتدار این بازوان پرتوان امت افزوده شده است و مشاوره های رئیس جمهور آمریکا، ایالات متحده را در شیب سقوط قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه امروز در تجمع بزرگ حوزویان که در مدرسه فیضیه برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، گفت: سلام و درود خداوند بر شما که در هر مقطعی که نشانی از حوزه علمیه انقلابی باشد، شما خوبان حاضرید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که حضور اعلام حوزه و اساتید و طلاب محترم حوزه های علمیه در کانون و خاستگاه انقلاب گرد هم آمده اند، بسیار ارزشمند است، ابراز داشت: این تجمع ابراز نفرت از رقص شیطانی استکبار جهانی است.

وی به بایسته های حوزه انقلابی اشاره نمود و ابراز داشت: حوزه انقلابی، حوزه ای است که در متن حوادث انقلاب حضور فعالی دارد و در عرصه کمک به سیل زدگان و امداد رسانی به مردم خوش درخشید.

استاد حوزه علمیه قم در خصوص اعلام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: همه ما گرد هم آمده ایم تا فریاد بر آوریم که همه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به این که آمریکا با تروریستی اعلام کردن سپاه به دنبال تروریست جلوه دادن نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا نه تنها  تروریست بلکه تروریست پرور است.

آیت الله خاتمی با بیان این که جمع عالمان دین و صاحبان عالم نور به صراحت فریاد بر می آورند که ارتش آمریکا به تمامه و سر تا پا ارتش تروریستی است، خاطرنشان کرد: سخن آمریکا از بمب اتم و حقوق بشر و تروریسم گزافه ای بیش نیست و اسلامیت انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این که سپاه پاسداران همواره از دین اسلام با جان و دل پاسداری نموده و ما تا اخرین قطره خون مان پای اسلام نابمان ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: به فضل خداوند متعال، محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اقتدار  این بازوان پرتوان امت افزوده شده و مشاوره های رئیس جمهور آمریکا، ایالات متحده را در شیب سقوط قرار می دهد.

دولت آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد

وی با بیان این که قرار دادن نام سپاه در میان گروه های تروریستی از درخواست های آل سعود است، تصریح کرد: با پیش بینی مقام معظم رهبری در نخستین سخنرانی شان در سال جاری، به امید خداوند دیری نخواهد پایید که دولت آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری حرکت آمریکا را مایه وحدت در کشور دانست و ابراز داشت: همه ما از این وحدتی که در کشور شکل گرفته و همه نهادهای رسمی کشور از فرزندان عزیز ملت دفاع نموده اند، قدردانی می کنیم.

وی خطاب به حوزویان شرکت کننده در این تجمع گفت: با تجمع خود به حوزه انقلابی آبرو داده اید. از هفتم محرم، تحریم شیعه شروع شده و از آن روز که آب را به روی بچه های فاطمه(س) بسته اند  آغاز شده و مایه عقب نشینی نشد و جریان کربلا افتخار و عزت آفریده، اسلام ناب را با مقاومت خویش زنده نگه داشتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱