عیدی ارزشی به خانواده طلاب جامعه‌الزهرا(س)

هرخانواده یک سفیر عمار

جشنواره عمار

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها گفت: بیش از 60 فیلم جشنواره مردمی عمار با موضوعات مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در قالب بسته‌های فرهنگی در اختیار طلاب قرار گرفت تا تا جریان فرهنگی انقلابی در ایام نوروز رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم عرب خزائلی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی، آثار برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده‌ها و با همکاری دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در اختیار خانواده محترم طلاب قرار گرفت.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز، بیش از 60 فیلم جشنواره مردمی عمار با موضوعات مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در قالب بسته‌های فرهنگی در اختیار طلاب قرار گرفت تا تا جریان فرهنگی انقلابی در ایام نوروز رقم بخورد.

عرب خزائلی تصریح کرد: این جریان فرهنگی با استقبال طلاب مواجه شد و بانوان طلبه این فیلم‌ها را جهت ایجاد نشاط و ترویج فیلم‌های ارزشی در بین خانواده‌های خود و یا در اماکن دینی و فرهنگی شهرستان‌های مختلف اکران می‌کنند.

وی یادآور شد: پس از ایام نوروز، مسابقه عکس از برگزاری اکران های خانگی و عمومی طلاب برگزار می‌شود و بهترین تصاویر اکران‌ها مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی اشاره کرد که با اظهار خرسندی از برگزاری جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار، انتخاب نام «عمار» را که از صحابه‌ی بزرگ پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله و یاران نزدیک حضرت علی علیه‌السلام بود، انتخابی پسندیده دانستند و با اشاره به ویژگی‌های ممتاز این صحابی بزرگ افزودند: تزلزل‌ناپذیری عمار در حوادث مختلف صدر اسلام و همچنین امتحان‌های سخت دوران بعد از پیامبر اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله، موقع‌شناسی و حضور در وقت نیاز، و نقش تبیین‌کننده‌ی او در مسائل و حوادث دوران حضرت علی علیه‌السلام از ویژگی‌های برجسته و بارز عمار بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱