جلسه درس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین همتیان برگزار می‌شود

درس اخلاق و تجلیل از پژوهشگران

جلسه درس اخلاق روز یکشنبه ویژه طلاب مدارس علمیه و مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین همتیان و تجلیل از 35 پژوهشگر این مؤسسه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: درس اخلاق روز یکشنبه 16 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین همتیان استاد اخلاق حوزه از سوی اداره کل امور تربیتی برگزار می شود.

مدیر کل امور تربیتی اظهار داشت: در این جلسه، پژوهشگران همایش ملی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» با حضور حجت الاسلام و المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تجلیل می شوند.

طباطبایی با بیان اینکه این همایش روز پنجشنبه، 20 اردیبهشت ماه در مؤسسه اهل البیت(علیهم‌السلام) اصفهان برگزار می شود، گفت: به فضل و عنایت الهی و با همت پژوهشگران، تعداد 42 مقاله از سوی اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد، 35 مقاله پذیرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: جلسه درس اخلاق و مراسم تجلیل از این پژوهشگران روز یکشنبه، 16 اردیبهشت ماه ساعت 10 تا 11 در تالار بیداری اسلامی برگزار می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱