اداره کل امور طلاب و خانواده‌ها برگزار می‌کند:

اکران فیلم ارزشی «در مسیر باران» در جامعه‌الزهرا(س)

فیلم سینمایی در مسیر باران

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها از اکران فیلم سینمایی «در مسیر باران» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ملیحه عرب خزائلی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: فیلم سینمایی «در مسیر باران» در راستای سلسله طرح‌های یک شاخه رزسفید ویژه جشن چهل سالگی  انقلاب اسلامی ایران از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این فیلم، آشنایی فرزندان طلاب با زندگی اهل بیت علیهم‌السلام، ایجاد نشاط در نهاد مقدس خانواده و بصیرت‌افزایی انقلابی طلاب و خانواده‌های ایشان است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در سخنانی تأکید کردند: «نگاه به هنر اسلامی و سینمای دینی باید نگاهی بلندمدت و همراه با برنامه‌ریزی دقیق و امید به آینده و بهره‌گیری مناسب از ابزار هنر برای تأثیرگذاری حداکثری باشد» و این برنامه در راستای تحقق بخشیدن به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مدظله‌العالی است.

عرب خزائلی یادآور شد: فیلم سینمایی «در مسیر باران» روز پنجشنبه 25 بهمن در دو سانس 15:30 و 18:30 همراه با پیوست‌های فرهنگی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تالار بیداری اسلامی اکران می‌شود.

وی افزود: متقاضیان شرکت خانوادگی برای مشاهده این فیلم سینمایی می‌توانند جهت تهیه بلیط به ورودی آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام مراجعه کنند، در ضمن مهد کودک شکوفه‌های بهار با برنامه‌های ویژه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی جهت نگهداری فرزندان مهیا است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها بیان داشت: این برنامه از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده‌ها و با همکاری معاونت اداری مالی، معاونت فرهنگی تبلیغی، اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، اداره کل  صیانت و اداره کل پشتیبانی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «در مسیر باران» داستان تاریخی- مذهبی به کارگردانی حامد کاتبی، تهیه‌کنندگی مریم چوپان زاده و نویسندگی سعید تشکری و مهدی سیم‌ریز است که به سفارش مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تهیه شده است.

این انیمیشن، روایتگر روزهای سخت زندگی فردی به نام ریان است که به دلیل خشکسالی به سفری می‌رود که در این سفر دچار تغییرات بسیاری می‌شود و در نهایت به شهر «مرو» می‌رسد.

امین زندگانی، رحیم نوروزی، محمدرضا شیرخانلو، محمد جهانپا، حسین عرفانی، ناصر احمدی، مریم شیرزاد، شوکت حجت و یاس نوروزی بازیگران این فیلم هستند.

«در مسیر باران» برنده بهترین کارگردانی انیمیشن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱