مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان و پژوهشگران برتر جامعه الزهرا برگزار شد

003

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به این جمله از حضرت امیر علیه‌السلام درباره حضرت فاطمه علیهاالسلام که «نعم العون علی طاعه الله»، یاری‌گری در مسیر اطاعت خدا را بهترین ملاک و فرمول در زندگی‌ها دانست.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان و پژوهشگران برتر جامعه الزهرا علیهاالسلام در این موسسه علمی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تبلیغی گسترده در این مرکز علمی آموزشی گفت: هم اکنون طلابی از کشورهای مختلف جهان در جامعه الزهرا علیهاالسلام مشغول تحصیل هستند. همچنین در بخش داخلی حدود 18 هزار طلبه در سطوح 2، 3 و 4 به صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی در رشته‌های مختلف در حال تحصیل و تحقیق هستند که این میزان در مقابل 50 هزار طلبه در 30 سال گذشته، عدد قابل توجهی است.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام فعالیت مهدکودک، مجتمع آموزشی تربیتی هدی و دانشکده هدی را در راستای ارائه خدمات بهتر به طلاب و دانش پژوهان این مرکز دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های تربیت مدرس، پژوهشگر، مشاور، مبلغ، تدوینگر کتب درسی و مترجم از جمله فعالیت‌هایی است که آینده روشنی را برای طلاب این مجموعه علمی رقم می زند.

 وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 2 هزار مبلغ به سراسر کشور و 300 مبلغ به خارج از کشور اعزام شدند گفت: این در حالی است که این مجموعه بودجه تبلیغی ندارد و فعالیت‌های گسترده تبلیغی به صورت جهادی از سوی طلاب انجام می شود.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه با اشاره به اهتمام جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال های اخیر به بحث پژوهش اظهار داشت: در 2 سال گذشته حدود 400 مقاله از سوی پژوهشگران این مجموعه تدوین و به همایش ها و جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی ارسال شده و تعداد قابل توجهی از این مقالات نیز پذیرش شده است.

وی به اخذ رتبه علمی پژوهشی از سوی نشریه مطالعات زنان معاونت پژوهش اشاره و آن را گامی مثبت در جهت ارتقای سطح پژوهش در جامعه الزهرا توصیف کرد و گفت: در حال حاضر یک نشریه علمی پژوهشی، یک نشریه علمی تخصصی و 4 نشریه علمی داخلی در این مجموعه در حال تولید و انتشار است.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان با اشاره به این جمله از حضرت امیر علیه‌السلام درباره حضرت فاطمه علیهاالسلام که «نعم العون علی طاعه الله»، یاری‌گری در مسیر اطاعت خدا را بهترین ملاک و فرمول در زندگی‌ها دانست و به خانواده های حاضر در جلسه توصیه کرد تا در راستای این فرمایش همه تلاش خود را برای سعادت اخروی خود و اعضای خانواده شان به کار گیرند.

 

004

002

001

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱