برگزاری چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در قم

دکترین مهدویت

چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با تشکیل چهار کمیسیون در سه محور «اصالت مهدویت»، «آینده جهان» و «کارکردهای باور و اندیشه مهدویت» برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع «مهدویت محور مشترک مذاهب اسلامی»، 6 و 7 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی رسول اعظم(ص) با حضور و سخنرانی مراجع عظام تقلید، سفرای کشورهای اسلامی و صدها تن از اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

موضوع چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدودیت، «مهدویت محور مشترک مذاهب اسلامی» است که با حضور مهمانانی از ۱۶ کشور و ۱۰ سفیر کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

تعداد مقالات دریافتی به صورت آزاد ۱۲۰ مقاله، مراکز علمی ۱۴۴ مقاله و مقالات دریافتی از کشورهای خارجی ۷۸ بوده است که از برترین آن روز همایش تجلیل و قدردانی می‌شود.

در این همایش 30 نفر از مهدی یاوران تجلیل می‌شوند و همچنین رونمایی از نرم‌افزار دکترین مهدویت و مستند آخرین مسیح در دستور کار است.

چهاردهمین همایش دکترین مهدویت به صورت مستقیم از شبکه قرآن و رادیو معارف پخش می شود؛ سخنران روز افتتاحیه همایش آیت الله اعرافی و یکی از شخصیت‌های برجسته اهل سنت خارجی است و روز اختتامیه آیت الله اراکی سخنرانی خواهند کرد.

در دو روز همایش چهار کمیسیون در محورهای مختلف به ارائه ۱۲۶ مقاله می‌پردازند؛ کمیسیون های چهاردهمین همایش دکترین بین المللی مهدویت در سه محور «اصالت مهدویت»، «آینده جهان» و «کارکردهای باور و اندیشه مهدویت» فعال می شوند.

علاقه مندان  جهت ثبت نام و دریافت کارت دعوت به همایش دکترین مهدویت می توانند به کانون مهدویت  انجمن علمی فرهنگی طلاب واقع در انتهای طبقه همکف ساختمان شهید قدوسی(ره) مراجعه کنند.

 

کمیسیون مهدویت و آینده جهان

 

کمیسیون مهدویت و کارکردها

 

کمیسیون اصالت مهدویت 1

 

کمیسیون اصالت مهدویت 2

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱