اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه «زینت آسمانی»

مسابقه زینت آسمانی

اسامی برگزیدگان مسابقه فرهنگی ایده‌پردازی خلاقانه عفاف و حجاب با عنوان «زینت آسمانی» اعلام شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن قدردانی از افرادی که در مسابقه ایده‌پردازی خلاقانه عفاف و حجاب با نام «زینت آسمانی» شرکت کرده اند، عنوان کرد: این مسابقه به مناسبت هفته عفاف و حجاب از 21 تیر تا 21 مهرماه فراخوان شد.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: این مسابقه به همت اداره کل امور فرهنگی برنامه ریزی و اجرا شد و تعداد آثار ارسالی، 50  اثر شامل نقاشی، طراحی، نگارگری، شعر، داستان، انیمیشن، بروشور و غیره بود که این آثار توسط اساتید مجرب و متخصص بررسی و رتبه بندی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه گفت: پس از ارزیابی آثار، 6 نفر از بانوان طلبه به عنوان رتبه های برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: خانم‌ها عاطفه جوشقانی و کبری قاسمی حائز رتبه اول در این مسابقه شدند، خانم‌ها شهلا گل افشان و فاطمه نعمتی به رتبه دوم دست یافتند، همچنین خانم‌ها فاطمه اسماعیلیان و فاطمه شهبازیان، رتبه سوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی یادآور شد: اداره کل امور فرهنگی در نظر دارد، نمایشگاهی از آثار ارسالی جهت بازدید بانوان طلبه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: در راستای ارزیابی آثار ارسالی شرکت‌کنندگان،  دوره «آموزش ایده‌پردازی» به صورت مجازی جهت ارتقای سطح آگاهی طلاب و شرکت فعالانه در مسابقات ایده‌های خلاقانه برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱